FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.05.01. 00:00 P.

Felvásárlási láz Magyarországon

Aki nem vásárolt be csütörtökön éjfélig, az csúnyán rábaszott. Jön az éhhalál, az alkohol elvonási tünet és a macska is össze fogja szarni a nappalit, ha nem lesz elég az alom. Ilyesmi gondolatok vezérelhették azokat, akik ma amerikai katasztrófafilmeket megszégyenítő pánik hangulatban vásárolni indultak valamelyik hiperszupermarketbe/ba/nak/nek/höz. (nehéz szó, gecc)

Este gondoltam elzarondok(o)lok (de kurva nehéz ez a magyar nyelv...) a budaörsi Tescoba venni kenyírt holnapra. Már a parkolóban pislogtam, mint szűzlány a naszéjszakán, ugyanis alig találtam parkolóhelyet. De ami bent fogadott, az volt az igazi kultúrsokk. Az emberek púposra pakolt bevásárlókocsikkal üvöltözve rohangáltak, mint deáktéri tüntetők a T-34 elől. Hirtelen azt hittem lemaradtam valamiről és megint jönnek az oroszok, a törökök, vagy Kiszel Tünde rokonai. De (de, így is kezdünk mondatot, bazz) felvilgásoítottak, hogy ennél sokkal durvább a helyzet:

EGY NAPIG NEM LESZ NYITVA EGYIK HÁJPERMARKET SEM!

 

 

Durva. De tényleg. Így már érthető miért volt minden kosár tele szemeteslapáttal, kenyérpirítóval, műanyag kerti székkel és ezekhez hasonló létfontosságú termékekkel.

A zöldséges részlegen, mintha sáskahad ment volna végig, úgy ki volt pucolva. DE! Az egyik polcon megláttam egy szem paradicsomot. BIZONY! Boldogan nyúltam volna érte, mikor hátulról rámordítottak: "Nana, az az enyém!" Fonnyadt is volt, meg pici is, nem érte volna meg meghalni érte, úgyhogy otthagytam. De (ugye?) a kenyeresnél ennél is durvább élményben volt részem. A polcok üresre porszívózva, a kifosztott zsömletartók előtt meg vagy 40 ember toporgott, mint a fosos galamb.

Hamarosan megjelent szerencsétlen pék az emeletes zsömleszállítójával, de mire odaért volna a tartóhoz, addigra a polcokat is leverték róla. Éhes a magyar, na! Válság van, sose lehet tudni szombaton is lesz-e még mit enni.

A pénztárnál 20 percet kellet sorban állni. Közben a hangosbemondó vészjóslóan szajkózta, hogy az üzlet 23 órakor, azaz 32 perc múlva bezár és csak másodikán reggel nyit ki újra, ezzel is fokozva az amúgy is pattanásig feszült hangulatot.

A pénztár melletti fagyis hűtőben találtam egy szőlőfürtöt. Még volt rajta három szem...

Olyan büszke vagyok! Magyarország, én így szeretlek!!!

8 komment

Címkék: vásárlás tesco 1 május


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr71096699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cutty sark 2009.05.01. 16:10:37

Egy napra bezárnak az üzletetek már éhen akarnak halni az emberek.Ennél mér az a szebb amikor megkérdezi,hogy˛/márc.15.én,máj.1.én,dec.25-26.án stb./nyitva vannak-e.Hát hogyne,tesssék csak nyugodtan jönni.

Kozika · http://www.k-1.hu 2009.05.01. 18:53:23

hehe tegnap az asszonnyal mi is bementünk a corába az ékszerészhez, és már a parkolóban röhögtünk a sok ostobán, aki ilyenkor végzi a nagybevásárlást. egy pillanatig ugyan megfordult a fejemben, hogy énis bemegyek kenyér' meg faszénér', de aztán a sarki kisboltban megvettem mindent, sorbanállás nélkül. ja, és a kisbót ma is nyitva van, de az már más történet

macskafaraok 2009.05.02. 11:23:31

sör és giros, siman tuleltem... :)

Dr_Genya 2009.05.03. 05:52:32

Évekkel ezelőtt is már ez volt, minden nagyobb ünnep előtt. Akkoriban még árufeltöltő voltam (úgy 10 éve), s minden húsvét, karácsony, május 1, nagyobb nemzeti összenépi hepaj esetén az emberek üresre rámolták a boltot. Még a legdrágább piákat is vagy 10-esével vitték, mert hátha elfogy, vagy nem tudom. Ráadásul már 3 nappal előtte lehet tudni, hogy jön az ünnep, minek utolsó nap bevásárolni, sosem értettem.

morzsa-mici 2009.05.04. 11:49:45

végül is gazdasági válság van... De a plazák meg tecskók dugig tümve vásárlókkal és az összes Spa hotel meg wellnes is tömve van és magyar vendégekkel!....

LittleRollingStone 2009.05.05. 18:53:21

a cikk nagyon igaz. de mi a frászért mentél el a tescóig kenyérért?? pont te...

Gecc 2009.05.11. 01:05:36

Nem ugy van az! Mindenki nagyon jol tudja, hogy semmi ertelme a nagybevsaralasnak, de hat ha a masik megy, akkor en miert ne menjek? A vegen meg pont emiatt nem lesz kenyerem, mert csak en nem megyek. Hogy miert pont utolso nap? Hat ez csak a magyar habitussal osszegyeztetheto... Pato Pal ur mindenkihez kepest csak egy kezdo raero ember.

Bezzeg a kibaszott autokat nem veszik igy. Rohadt GM, bezar 3-9 hetre, mihol hogyan, oszt a keszletet csokkentenek 700e-rol legalabb 500e-re, de jobb lenne ha meg kevesebb maradna a polcon. Lofasz se veszi.
Na persze mindennek eljon majd a szezonja... mintahogy karacsonykor a plazmae.

süti beállítások módosítása