FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.03.13. 08:17 ÁRONKA

Zsemlegombóc a'la Pöce

A következő írás egy nagyon jó barátom, Pöce tollából származik. Nem igényel semmi hozzáfűznivalót. Egyszerűen zseniális, és pont. Tessék:


Malesické csirke krumplis knédlivel

    Fölmentünk az emeletre, kitártuk az ablakot, bejött a nyár. Valahol ökröt sütöttek, hallottuk a kiabálást. Holnapra én is jobban leszek, gondoltam. Apa persze lent kuksolt a puskával, hogy mikor jönnek.

    Egy hete kezdődött. Esős nap volt. Nagyon esett, nagyon. Esett az eső. Más nem történt, csak Mariska néni jött át az új terítővel, de elpáholták a fiatalok. Este föltettünk egy lemezt, háromig kártyáztunk, veszekedtünk, szeretkeztünk, apa meg csak vihogott. Az a sildes sapka volt rajta. Aztán fogta a puskát, és levonult, várni, mikor jönnek. Fogalmam sincs, meg van-e töltve.

    Másnap megjött Imre, kiabált, hogy ő ezt már nem bírja tovább, hogy neki is vannak jogai, meg hogy ő innen elköltözik. Megette a levest, felhúzta a nadrágját, hegyeset pökött. Aztán csak bámult kifelé az ablakon, és izzadt. Meleg volt az idei nyár, hogy a fene enné meg.

    Szerdára én is jobban lettem, aztán rögtön rosszabbul, húzta is mindenki a vizet a kútból, én meg telefirkáltam a falat a legjobb ismereteim szerint. Mondom Imrének, nem azért mondom, hogy isten vagy nem isten, de templomba azért járni kell, a mindenségit neki. Hogy ő otthon is tud imádkozni, meg neki már úgyis mindegy, hogy ő már nem akar élni. Úgy vágtam nyakon, hogy eltört a kezem, hozták is gyorsan a borogatást meg mindenféle kimutatásokat.

    Lengyelek érkeztek másnap délben, jöttek a portékával, a kiabálós tojással, a hűvös emuval, vezették láncon a medvét, ilyesmi. Nálunk nem akadtak emberükre, még apa is rágyújtott, hunyorgatott rendesen, de le nem tette volna a fegyvert.

    Kitártuk az ablakot, bejött a nyár, távoli zsémbelés zaja. Láttam, a gyalu a helyén, nem lehet baj. Bejött a szél is. Bejött a padlásra is, meglengette Imre cipőjét, persze akkor még nem tudtuk, mint ahogy azt se, hogy ekkor már a kis Imrét hordom a szívem alatt. Másnap majd átválogatjuk a káposztát, hogy az bűzlik. Nagy a nyár. Csak két nap múlva találjuk meg, amikor már elviselhetetlen lesz a bűz.

    Lövés dörrent. Úgy látszik, megjöttek.

    Nem bírtam abbahagyni a röhögést.

                                                                                            ronda dög

 

16 komment

Címkék: puska lengyel imre apa nyár eső szerda ablak zsemlegombóc néni mariska pöce


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr23999304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skovalsky 2009.03.13. 10:06:53

Jóféle reggeli novella, éppen kellet valami irodalom.

alízka (törölt) 2009.03.13. 14:28:49

ÁRONKA bazmeg, minden haverod ennyire terhelt?

ÁRONKA 2009.03.13. 14:30:17

Sokan, elég sokan. Ellenzed?

ÁRONKA 2009.03.13. 16:10:33

Ja, hát vanni van rengeteg. Amennyit csak épp akarunk...

Laillabeth 2009.03.13. 21:53:37

hogyhogy mégis itt publikálsz? :)
(egyébként ennek a sztorinak se füle, se farka... vagy csak én vagyok túl fáradt...)
jaigen, PICUR, NE ENGEDD!!! :D

ÁRONKA 2009.03.14. 00:39:54

Adél, ez most nem az a történet... A személyes dolgokat személyesen kérdezd. A hülyeségeket meg inkább egyáltalán ne. Bocsi.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.03.14. 13:07:52

@Laillabeth: na látod, én is ugyanezt mondtam neki, de le lettem tudatlanozva,hogy ez novella és én nem értek hozzá :)

ÁRONKA 2009.03.14. 13:19:07

Lefaszozva lettél, nem letudatlanozva :D amúgy meg gyakorojjál mert vár a Fotocella Caffee, hogy a fellépésünkkel emeljük az est színvonalát :D

Laillabeth 2009.03.14. 15:27:05

Nem kérdeztem hülyeséget. Inkább te baszogatsz megint a hülyeségeiddel...

ÁRONKA 2009.03.14. 15:32:57

Hogy ki hol mit publikál, az személyes, elég feljönnöd egy két emeletet, és meg tudod kérdezni, ha tényleg annyira érdekel. Ha pedig emlékeznél arra, amit mondtam, nem kérdezted volna a fenti hülyeséget. Bocs, de tényleg az volt.

Laillabeth 2009.03.14. 22:01:23

Úgysem hinnéd el, ha azt mondanám, nincs igazad. (Csak jönnél azzal, hogy deigenis, el szoktad ismerni ha mégse...) De most maradjunk inkább annyiban, hogy igazat adok neked. (És mellette megkérdezem, tudod-e mi jár annak, akinek igaza van? :P)

ÁRONKA 2009.03.15. 00:06:53

Biztos a Népszabadság, de az nekem nem jár. Amúgy meg lol. Még írj valamit, hogy tiéd lehessen az utolsó szó, ha már úgyis úgy intézted, hogy ne kelljen indokolnod semmit. Várom, aztán befejeztem.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.03.15. 00:47:24

@ÁRONKA: enyém az utolsó szó. ovisok :p

ÁRONKA 2009.03.15. 10:39:17

Jólvan, te úgyis le vagy kenyerezve egy doboz cigivel meg egy kólával :D
süti beállítások módosítása