FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2011.12.08. 16:10 P.

SMS-ek egy-egy durva éjszaka után

A reggelem abból állt, hogy magzatpózban feküdtem, beszélgettem a macskával, megettem egy doboz fagyit és felgyújtottam a közös képeinket. Megválaszoltam a kérdésed?

--------------------------------
 
Szevasztok, nem tudok menni mert szakítottam vele és elájult a Deák tér kellős közepén.
 
--------------------------------
 
A dudor a gatyájában nem farok. Szőr. Tuti.
 
--------------------------------
 
Idejött a legrondább csaj a buliban, hogy szomorúnak látszom és megkínált sörrel. Leléptem.
 
--------------------------------
 
Kijöttünk Hollandiába, hogy a budiban elbújva füvezzünk...
 
--------------------------------
 
Szilveszter éjjel egy paplakban bulizunk, a srácok eltörték a falon lévő fakeresztet, Ildi meg a fiú wc-ben hányt, most meg fent ül a mini hűtőn és alszik.
 
--------------------------------
 
Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni"
 
válasz:
 
"A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád :D Amúgy hol a répában vagy?
 
--------------------------------
 

- Szia Fiam! Most már ideje lenne hazaérned!

- Anya! Az ágyamban fekszem és még csak dél van!

Nem szívem. Egy számunkra idegen csaj feküdt az ágyadban és az tegnap volt. Azt mondtad neki, hogy lemész tejért a kávéhoz. Azóta nem láttunk viszont a szülei már hívták hogy valami pasi megjelent náluk hajnali 3kor egy zacskós tejjel és azt mondta, hogy ő Zsuzsi új barátja majd összeesett és lefektettek. Ui.: Amúgy Eszternek hívják!

 --------------------------------

Ha érdekel miért vagy a kanapén: hazajöttél, teleraktál egy poharat jéggel, beraktad és felolvasztottad a mikróban mert "vizet akarsz" aztán leestél a lépcsőn miközben azt mondtad "te nem ismersz engem" majd odakúsztál a kanapéhoz.
 
--------------------------------
 
Csináltunk fényt. A végén már unikumból.
 

 

--------------------------------
 
Apám a ballagásomon részegre itta magát és eladta a macskánkat a Vaterán.
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: sms vicces durva


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr463447783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása