FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2011.10.21. 10:51 P.

Karambol - a véleményetekre vagyok kíváncsi

Tegnap este karamboloztam egy motorossal. Ha ráböksz a képre, akkor nagyobban meg tudod nézni.

 

Én autóval kanyarodtam ki egy mellékutcából (fekete szín), a motoros futár pedig a sort kielőzve jött a főúton (piros szín). Balra nagy ívben kanyarodtam volna az egyirányú utca baloldaláról. A balról érkező autós jelezte, hogy lemond az elsőbbségéről, én elkezdtem kifelé csorogni, de elnéztem jobbra, hogy valóban nem jön-e onnan senki. Mikor megint balra néztem már ott volt a sort kielőző motor és csúszott is a kocsim alá.

Rendőrt hívtunk, mert neki nem volt biztosítása, hiszen előző nap vette a motort. Az elején beismerte, hogy ő hibázott, majd mire kiértek a rendőrök, addigra rábeszélték a haverjai, hogy ne tegye, mert nekem kint volt az elsőbbségadás kötelező tábla.

Szerintetek ki volt a hibás?

10 komment

Címkék: a karambol ki hibás


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr73319511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.21. 11:36:18

sajnos te voltál a hibás, mert nem adtad meg az elsőbbséget a motorosnak.
(ha nem volt záróvonal) akkor szabályosan előzte meg a kocsisort.
még ha túllépte is a megengedett sebességet, a balesetért téged fognak felelősnek kihozni.

yoda-jedi 2011.10.21. 11:49:57

ELSŐBBSÉGADÁS KÖTELEZŐ táblád volt???? aki ki lenne???? ha záróvonal lett volna akkor is... ha gyorsan megy akkor is...

nagyon kicsi az esélyed azt igazolni, hogy olyan súlyos kihágást követett el a motoros ami lehetetlenné tette, hogy elsőbbséget adj...

egyébként volt egy pont ilyenünk... az autós a hibás egyértelműen.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2011.10.21. 12:28:27

@yoda-jedi: @xaba99:
Köszönöm.
Az a baj, hogy nem tudtam volna elkerülni. A motoros srác a felezővonalnál előzte a kocsisort, hirtelen felbukkant az engem kiengedő kocsi mögül. Egyszerűen nem láthattam előbb, csak mikor már kijött mögüle. A legidegesítőbb, hogy nem tudtam volna elkerülni a balesetet...

yoda-jedi 2011.10.21. 12:31:29

egyébként az a legnagyobb f@sz aki ilyen helyzetben KIENGEDETT... az mindennel tisztában lehetett volna...

ilyen parasztok vannak akik jót akarnak de BUTÁK és GONDATLANOK

pl zebra előtt, vagy többsávos útra kanyarodót kiengedve stb sok ilyen van SOSE BÍZZ SENKIBEN... ekkor paraszt mind...

(csak én nem)

ex-dr. vuk 2011.10.21. 12:51:48

A motoros vedett uton ment. Neki volt elsobbsege.

@yoda-jedi: nem, nem az a fasz, aki kienged, hanem aki "vakon" elindul, mikor kiengedik.
Ha a kiengedo takarja a szembejovo savot, akkor lepesben csorgunk. Persze a motoros sejthetett volna valamit, hogy nem veletlenul allt meg az auto, de ez mar reszletkerdes jogilag...

yoda-jedi 2011.10.21. 12:54:48

@vuk_: na jo összefoglalom. ehhez a balesethez 3 darab f@sz kellett... hozzávalók: 3 gondatlan ember 1 motoros 1 kiengedő és egy kiforduló autós...

3 po:cs egyidőben egyhelyen = karambol

(megj azért a kiengedő helyében - ami kizárt- lettem volna akkor tövig dudálok... a másik két po:cs egyike csak rájön)

Cobra. 2011.10.21. 14:24:19

Én is motorral járok a városban amíg le nem esik a hó, de mégis azt mondom, hogy a motoros volt a hibás. Kereszteződés és gyalogátkelő előtt mindig fel kell készülni a megállásra, mert aki ott jön nem fog téged látni az autósortól.
Viszont a jogszabály szerint legjobb esetben is 50-50%-os a vétség megoszlása. Arra meg nem ad egy fillért se a biztosító.

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2011.10.21. 19:39:20

Szerintem a motoros volt felelőtlen.

regent123 2011.10.25. 10:33:26

@yoda-jedi: Irigylem ezt a magabiztosságot.
Mondjuk, azt nem tudjuk, hogy mi volt a fööút keresztezöödés utáni oldalán (a kikanyarodótól jobbra). Mert ha ott is állt a kocsisor, akkor miért is hülye a kiengedöö autós? Mivel nem tud tovább haladni nem áll be a keresztezöödésbe, hanem megáll elöötte, hogy az esetleges kikanyarodók el tudjanak menni.
Mi köze neki ahhoz, hogy az álló sort elözi egy motoros?

A témához meg:
Sajnos ez a te hibád lesz a bíróságon. A kiengedöö autóval szemben neked volt elsööbbséged (mert öö lemondott róla), de a motorossal szemben nem.
Ami esetleg vitára adhat okot, az az, hogy te mindent megtettél-e, hogy az esetleg még balról érkezöö bármilyen jármüünek megadd az elsööbbséget. Mert ha igen, és a motoros ha szabályosan közlekedett volna el tudta volna kerülni a balesetet, akkor már más lehet a helyzet.
De szerintem veszett ügy, bármelyik bíróság ellened ítél.

Perillustris 2011.10.28. 00:34:00

A "kiengedő" sem morálisan, sem jogilag nem hibáztatható.
süti beállítások módosítása