FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2010.09.14. 19:55 P.

Halad az ország (a szakadék felé)

Az utóbbi jó pár napot Németországban töltöttem, innen informálódom az otthoni eseményekről. Talán fogok majd írni az itteni élményeimről, mert úgy érzem, hogy megérne egy mesedélutánt. Ami miatt azonban most billentyűt ragadok, az kicsit más irányba viszi majd el a gondolatmenetet.

Két olyan cikkel is találkoztam az utóbbi 5 percben, ami kibaszta a biztosítékot, kéremszépen.

Az egyik a halálra késelt triatlonista esete, aki be szerette volna lógatni fáradt és lötyhedt falloszát egy forróvérű "magyar" lányba. Ne makarok nagyon légbőlkapott dolgokat leírni, csupán gyanítom, hogy nem tudtak megállpodni a pénzben, minekután a csaj biztos pattogni kezdett, a kancigány (kövezettek meg az előítéletességemért) stricije pedig jól megszúrkálta az arcot. Innen üzenem az indexes kollégának, hogy a cikk címét érdemes lett volna emígy hagyni: A kurvázás lett a triatlonos végzete. Ja, hogy vezércikkben nem lehet kurvázni? Utcán halálraszurkálni egy redves cigánykurva miatt azt lehet.

A másik a faszpörgettyű Adrika esete, aki egy szar könyvvizsgáló asszisztensből a Vidékfejlesztési Minisztérium főosztályvezetőjévé avanzsált elő. Igen, kéremszépen, ez az a pozíció, ahol a sztereotípia szerint miniszoknyában, műkörömmel, magassarkúban kell fix bérért és cafeteriáért kurválkodni. És ebből a szarből csináltak főosztályvezetőt. 27 évesen. Hátmegakurvákfaszát. Úgy felbasztam magam rajta, hogy végig sem olvastam a cikket, de remélem, hogy a végén kiderül, hogy ez is csak az egyik szerkesztőhelykitöltő cikke volt nulla valóság tartalommal, mert ha igaz, akkor EZ GÁZ!

És ez bazmeg az iwiw-profilja. Egy főosztályvezetőnek.

 

Az a helyzet gyerekek, hogy ezek sem jobbak, hiába van 2/3 és hiába akarnak forradalmat. Ugyanaz a szarfaszú banda, mint akik 8 évig voltak. Szívesen pofáncsapkodnám most mindet, akik rájuk szavaztak.

 

(Klikk a képre, ha nagyobban akarod látni!)

15 komment · 1 trackback

Címkék: németország cigány adrienn petykó


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr332296520

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Redfox007 2010.09.16. 18:01:42

az igazsag az, hogy a remenysegtol nemlat az orra hegyeig sem az orszag. meg is erdemli mindenki! szenvedjetek es szenvedjetek! 30 even belul ha mindenki magaala fosik, akkor sem lesz lofing se mo-bol.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.09.16. 19:16:12

Hinnye baszki, véletlenül kimoderáltalak. Bocs!

"hogy jon ez ide? nem mo-n, azt lefogadhatod!"

Na szóval. Gondoltam, hogy nem MAgyarországon laksz, ezért ez a véleményed. Sokan azonban nem tudják megtenni, hogy elhúznak. Nekik itt kell szopniuk a harcit. Ettől még lehetnek elégedetlenek.

Redfox007 2010.09.16. 19:16:35

ha nem azt akartad firtatni a kerdessel, hogy mit akarok en a palya szelerol bekiabalni, akkor elmondom, hogy nemreg jottem el onnan, de ahogy elnezem eletem legjobb dontese volt, es nem ertem az emberek miert akarnak egy olyan fostengerben elni mint magyarorszag.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.09.16. 19:18:27

@Redfox007: Szerintem nem akarnak. Én sem akarok. Mondjuk nem is fogok. De én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megtehetem, hogy lelépek.

Redfox007 2010.09.16. 19:22:58

hat szivjak is, ez a sorsuk, ezt akarjak. kenyelmesebb szivni egy nagy branert mint felfogni hogy semmi nem fog valtozni. de mivel ennyi vaksi kozott en csak egy nyarat nem csinalo vereb vagyok, ezert kenytelen voltam eljonni onnan. mar latom es egyre jobban vilagosodik, hogy jo dontes volt. ha lett volna ertelme ott harcolnom tovabb, megtettem volna, de 30 ev szivas utan elhiszed hogy eleg?

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.09.16. 19:24:51

@Redfox007: Persze, egy cipőben evezünk. Merre dobbantottál?

Redfox007 2010.09.16. 19:30:20

Nem akarom elmondani.

Tul sok vesztenivalom van. Meg mindig. Pedig az orszagom mar kivetett.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.09.16. 19:33:53

@Redfox007: Veszélyesnek tartod elmondani, hogy merre laksz?

Redfox007 2010.09.16. 19:35:55

Igen, miert csodalkozol? Olvastad a blogomat nem? Nem matyohimzes.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.09.16. 19:42:00

Eddig nem olvastam csak most.

Redfox007 2010.09.16. 19:51:55

Elnezest,nem akartam reklamozni, kimoderalhatod, vagy mi a szosz...
süti beállítások módosítása