FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2010.02.07. 23:33 P.

Frizbi

Na hát ma kiderült, hogy a TV2 új reménysugarának színvonala fordítottan arányos a műsorvezető-ötletgazda Hajdú "lángosképű" Péter beképzeltségével. A Norbi féle interjú szánalmasan kusza volt, a kérdésekre ez a dadogós kis törpefasz (Norbi) vagy nem válaszolt, vagy valami gyakornokra bízhatták a vágást, mert a kérdés és a válasz között összefüggés nem sokszor volt. Gyakorlatilag nem tudtuk meg, hogy most akkor kik is verték meg ezt a kis cukormentes mitugrászt. Ahogyan az se derült ki, hogy Jimmy miként halt meg. Ezt majd megtudhatjuk abból a könyvből, ami 2010 végén jelenik meg. Nem csodálkoznék, ha Hajdú lenne a könyv szerkesztője, ezért kellett a marketing.

 

A műsor egyetlen értékelhető -és néha élvezhető- része a Gesztesi-féle beszélgetés volt. Bár ez sem Hajdúnak köszönhető, hanem annak, hogy az ő történetének legalább volt eleje és vége, közbe egy kis érdekességgel -már annak akit érdekel a magyar Shrek- és két darab poénnal.

A műsort a Megasztárból kibukott Hien szánalmasan gyenge pléjbekkje zárta - amolyan habként azon a bizonyos tortán. Szerencsétlen kiscsaj még ennyi idő után sem tanult meg tátogni azokra a számokra, amiket valami szarfaszú zenei producer tett alá.

Összességében ez egy igen gyenge próbálkozás volt a TV2-től, hogy megtörje a szebb napokat látott Heti Hetes évek óta tartó egyeduralmát a vasárnap esti műsorsávban.

Jól van Petike, leülhetsz, egyes.

35 komment

Címkék: péter frizbi hajdú


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr911738022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.08. 12:35:01

Nem csalodtam a musorban.
A szokasos igenytelenseg.
Ez kell a nepnek meg a tablettas bor.

kiszaladtaszámon 2010.02.08. 12:41:54

teljesen 1et értek (zsírdisznó,nem ért hozzá,mért csinálja?,kit tette oda?,kinézi?,kinek jó ez?,dagdt le kellene fogynia,mér jön be a sarkának?)

ügyfélszolgálatos 2010.02.08. 12:44:04

@kiszaladtaszámon: Nem perike jön be katának, hanem a píze...

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.08. 12:51:42

Nagyjából három percet bírtam nézni belőle. Érdekelt volna hogy lehet belehalni egy pofonba. De nem bírtam kivárni amíg ez a hebrencs egymás után pakolgatta a szavakat.

Gyagyás Tóni (törölt) 2010.02.08. 12:55:21

Mekkora perverz állatok vagytok hogy ilyet néztek!

Boldog Berryné Traktorka 2010.02.08. 12:56:12

Én inkább a Boogie Nights-ot néztem a visasaton.:)

azértmertcsak 2010.02.08. 13:01:16

Nem értem, mi a bajotok? Petike kihozta magából a maximumot! Beleadott apait-anyait, ennyire futotta. Ennyi.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2010.02.08. 13:01:32

Meg lettem volna lepve, ha kiderül, hogy jó volt. Jól tettem, hogy nem néztem.

Andie 2010.02.08. 13:06:14

Hány részt jósoltok még neki? :)
Én kettőt. (de csak mert azok már le vannak forgatva)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.02.08. 13:15:23

Vicces volt, hogy a Napló végén a Liptai áradozott a Darócziról itt meg szegény Gesztesi. Azért az elgondolkodtató, hogy olyan rendőrök voltak az utcán (Norbi) akik egy legyintéstől is közepes agyrázkódást szenvednek. Majd ez lesz az oka annak is, hogy megbüntette a Versenyhivatal az Update rendszert.

k_z 2010.02.08. 13:42:54

A napokban valamelyik csatornán részt vett egy Szilágyi János vezette beszélgetős műsorban. Egyetlen épkézláb mondata nem volt, témától függetlenül. Láthatóan nem jól érezte magát, amit sértett nagyképűséggel hozott a többiek tudomására.
Aki nézi, árulja el, mi az ő fenenagy népszerűségének a titka? Mit tud, amit bármelyikünk nem?

azértmertcsak 2010.02.08. 13:48:13

egyáltalán nem népszerű. ezt nem is állítja senki. honnan szedted ezt a fals infót? Petike egy tehetségtelen niemand, aki elvitte a nézhetetlen, unalmas, semmitmondó műsorát az elfekvőbe (tv2). Biztos visszavonulni készül.

svgh1 2010.02.08. 14:06:29

@chipanddale74: Ez a Norbi gyerek nem utcai rendőr volt. Elvégezte a fősulit, és mivel másra nem volt jó tornatanár volt a rendőr szakközépben. Ha eddig ettem volna update kaját, akkor most azonnal abbahagynám, ha egy akkora kapott pofontól nyakmerevítővel vinne el a mentő.

fingerbangs 2010.02.08. 14:10:23

remélem végre bukik akkorát a műsorával ez a majom, mint ami kijárna egy ennyire vacak műsornak

vércseharcsa 2010.02.08. 14:30:54

Az igazi tragédia az, hogy ez a fasz ezért 2010-ben 70 MILLÓ HUF-t markol fel.

MI A FASZ??????????????????????????

Oenophile 2010.02.08. 14:31:39

Csak azt tudnám, hogy ki a faszom dugja ezt a kis médiagecit, hogy minden nap ő folyik a csapból is!?!

szergej-szergejevics 2010.02.08. 14:31:41

Ez a TV-2 egyre idiótább müsorokat vesz elő. Ettől a Hajdú Pétertől az emberek hajaszála is égnek áll. Hiszen úgy utálják őt a feleségével együtt, azt az urhatnám, rongyrázós, nagyképű, megjelenésüket. Esküszöm, hogy a TV2 müsorszerkesztőjét már rég ki kellett volna rugni. Tiszta idióta, vagy lehet, hogy direkt csinálja. Azt hiszi a TV2- mert, hogy ők imádják ezt a családot, igy vannak ezzel a nézők is. Hát nem. Nem szeretjük őket, értitek pupákok. A Hajdút és a Dömsödit össze kellenne kötni és kivelük, hogy a nézők még csak ne is lássák.

szergej-szergejevics 2010.02.08. 14:35:31

A főzőmüsorban is majd eldobtam az agyam az asszonytól. Szerintem az nő még baszni sem jó. Nem tud az semmit, beszédközben müteni lehetne. Megalszik a tej a szájába mire elmondja amire gondol. Ha 100 farkam volna - sajnos nincs - egyet nem adnék annak a nőnek.

◄ViZion 2010.02.08. 14:38:01

Petit nem értem... ki ez? mi ez? mit akar? Ha pénze van, és celeb akar lenni akkor ok... fizessen, a sok majom meg majd hypeolja, de itt fordítva van nem? Akkor már inkább a Hajós András...

tumpara 2010.02.08. 14:57:50

A gondolatjelet használjuk már helyesen, ne kötőjelként. Mondjuk lehetne - pont - így.

vernarancs 2010.02.08. 15:03:19

De mit is varhattunk volna ettol a musortol? jimmy exe bejon es elmondja, hogy igen en lottem szet a fejet mert egy gusztustalan fereg volt? Vagy Nojbika vigyorogva elmeseli, hogy atbaszott egy par embert akik teljesen jogosan emlekeztettek erre?
Halalra van itelve az egesz. Sajat magrol senki nem teregeti ki a szennyest. Max egy masik celebrol.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2010.02.08. 15:05:02

Ezzel a poszttal sem jutottunk előbbre. Komolyan, ha nem írnának róla mindenféle emberek (nem negatív értelemben) semmit, ez a csávó még nagyobb senki lenne. Így, hogy ideírtad ezt, ideklikkeltem (bár nem tudom mi miatt), elolvastam, és háborgok magamban. Ezeknek az embereknek mindegy, ki mit ír róluk, az egyik azért nézi mert szereti, a másik azért, hogy háborogjon, de ha nem foglalkozna vele senki, nem lenne nézettsége, és még a mostaninál is jelentéktelenebb senki lenne. Szerintem mindenki ignore, és majd kikop(ik) a képernyőkről.

Mr.KANE 2010.02.08. 15:25:14

CSAK mert reklám volt a NatGeon, kapcsoltam át a kereskedelmikre. SOHA, azaz SOHA többet nem teszek ilyet: 3 percet láttam a műsorból, és nem hittem el, hogy 2010-et írunk!! döbbenetesen ocsmányadék fosh volt, amit láttam...

akalla 2010.02.08. 16:00:27

Mikor tűnik már el a süllyesztőben ez a kis b.zi, fa..kalap a médiából. Ekkora beképzelt, nyálas se..arcot én még nem láttam!!!

Bloodscalp 2010.02.08. 16:03:13

Szerintem Márciusig húzza...Max tavasz vége:)))

ki mit tippel?

szárnyati géza 2010.02.08. 16:29:19

Ja, hát elég szar volt, amit láttam belőle. Én is szintén csak a reklám miatt kapcsoltam oda.
Vontatott, nyöglődős faszkalap. Semmi spontaneitás, semmi rögtönzés. Csaj a nyökögés.
Nem értem, hogy miért nem látják, a szerkesztők, hogy ez egy tehetségtelen fasz. És ezt nem irigységből mondom, hanem összehasonlítva más műsorvezetőkkel, tényleg ez jön le.

Emlékeztek kurva régen, a TV2 csinálta azt a VITRIOL nevű Heti-Hetes utánzatot. Az is pár részt ért meg, pedig ott "rendes" médiaszemélyiségek voltak.
Ha nézőket akarnak nyerni, akkor tegyenek a Heti-hetes időpontjára valami zúzós filmet. De ne Beethoven 4 részét, vagy Télapu 2-t, vagy valami ilyen szart. Rendes, ütős mozisikert.
A Viasat-nak sikerült. Boogie Nights-ot néztünk hetihetes helyett....

kívülálló 2010.02.08. 16:29:43

Csak arra mentem át, hogy megtudjam az igazságot Zámbó haláláról.
Megtudtam:))

kívülálló 2010.02.08. 16:31:34

A világ eddigi legnagyobb pofonját a boksz világbajnokságon egy kalapos kapta a tribünön:))
Ennek most vége lett. Norbi tartja tovább a csúcsot:)))

Ronin93 2010.02.08. 16:53:35

"bele is halhattál volna"... Naja, ha egy baseball ütővel kapja erőből akkor igen...

Neton 2010.02.25. 00:00:59

Még mindig nincs 1 jófajta talkshow itthon. Félelmetes...
süti beállítások módosítása