FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.12.07. 16:15 P.

Lehúzós telefonhívás Amerikából

Épp az imént tettem le a telefont. Amerikából, New Yorkból hívott egy nagyon kellemes modorú, szépen beszélő fiatalember. Azt mondta, hogy kiválasztott az amerikai kormány valamilyen zöldkártya programjába, mert nagyon szeretik a magyarokat odaát és lehetőséget szeretnének adni minél több magyar állampolgárnak, hogy átmehessen hozzájuk szipolyozni a jóléti állatmot. (Biztos nem hallottak még a Svédországba özönlő rómákról.)

 

Ez eddig tök jól hangzott. Kb 10 perc után rátértünk arra, hogy mindez $448 -ba kerül, de ebbe benne van mindenféle költség (adminsiztrációs díj a nagykövetség felé, ügyvédi díjak, repülöjegy oda-vissza,stb) és a rendszerüket is lehet használni, amibe mindezt menedzselni lehet, nekem csak egy dolgom lesz, elmenni a nagykövetségre, ott sztendapolni egyet, hogy megadják a vízumot, utána várni. Még egy 4 cd-ből álló nyelvtanfolyam csomagot is ígért, amivel akcentus mentesen megtanulhatok amerikaiul, hogy jó benyomást keltsek majd a követségen az alebeszélgetés alatt. Cukik.

Aztán mikor mondtam, hogy épp nincs nálam a hitelkártyám, ezért nem fogom tudni bediktálni neki az adataimat (mert miért is tenném?), akkor átkapcsolt egy másik, még fiatalabb gyerekhez, aki a főnöke volt elmondása szerint, ő kioktatott ,hogy ez egy távolsági hívás, nem fognak csak úgy hívogatni amikor éppen nekem jó, mit képzelek. Majd mindjárt kapok egy emailt és ha úgy gondolom,hogy érdekel az "ámeriken drím", akkor írjak nekik és azonnal felhínak, hogy bediktálhassam a hitelkártya adatokat. Na persze.

Ezt az emailt kaptam: (klikk a nagyobb képért)

 

A dolog nagyon kamu szagú. Van bárkinek bármilyen tapasztalata ezekkel kapcsolatban? Odáig, hogy van egy ilyen cég, aki ezzel foglalkozik, még nem is annyira hihetetlen. De ez a gusztustalan gerilla kommandó a hitelkártya adatokért elég átlátszó.

Érdekes volt továbbá, hogy ismeretlen telefonszámról hívtak. A telefonom ilyenkor BLOCKED-nek jelzi ki a számot, itt viszont UNKNOWN volt. Ilyennel se találkoztam még.

 

Nem kell ezt levél formájában 3 percen belül tovább küldened 500 ismerősödnek, hogy ne dögöljön meg a papagájod, de szerintem vigyázzatok az ilyen hívásokkal és 

SOHA NE ADJÁTOK MEG SENKINEK A KÁRTYÁTOK ADATAIT!

8 komment

Címkék: vízum usa amerikai csalás visa usafis


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr651580654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rainbow2009 2009.12.07. 23:19:14

Évekkel ezelőtt már velem is megtörtént ugyanez a történet, de elakadt a diskurzus a hitelkártyánál.
Nem tudom mi lett volna ha fizetek, de tény, hogy évek óta űzik az ipart.
Érdemes lenne rájuk uszítani a médiát!

herr_herry 2009.12.08. 13:55:39

Ha külföldről hívnak, és nem küldik el a számot, nekem is unknown-t ír...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.08. 15:36:40

Téged legalább idegen hívott, de baszki, engem a saját volt gimis osztálytársam keresett telefonon hasonló baromságok miatt...

Dr_Genya 2009.12.09. 00:11:35

Miért nem adtál meg 1 kamu számot? :DD

^LutheR^ 2009.12.09. 05:40:37

Hogy tudnék vásárolnék interneten, ha nem adnám meg a kártyaadatokat? Észnél kell lenni, hogy kinek...

<marietta> 2009.12.12. 20:22:15

Nekem ehhez csak annyi hozzáfűznivalóm lenne, hogy a kormány hivatalos oldalán az a figyelmeztető szöveg volt olvasható, hogy: nem ajánlják az ilyen cégek szolgáltatásainak igénybevételét, mivel elszaporodtak az olyan esetek, hogy a cég (mivel ő tölti ki a jelentkezési lapot) a jelentkező címe helyett a sajátját írja be és amikor a kedves ügyfél véletlen megnyeri a zöldkártyát, a cég címére érkezik meg a tájékoztató anyag. A legszebb rész ezután jön: ha szeretnéd megtudni, hogy milyen lépéseket kell tenned, hogy ténylegesen megkapd a kártyádat fizess a cégnek a saját tájékoztató leveledért. Egyszóval megzsarolnak.

c3ll 2009.12.18. 13:57:27

2 órája reggeltem én is az usafis honlapon, de amikor rátért a hitelkártya adatokra, már kattant is a piros X. Aztán most jött nekem is a telefon Unknown numberről, ugyanez a történet, "Hűűű, excellent, hatalmasak az esélyeid a nyerésre, aztán itt is miután a főnökkel rátértünk a hitelkártyás részre akkor mondtam, hogy akkor itt hagyjuk abba, kicsit leinformálom a cégüket, mondta oké, holnap jelentkezik. De nekem is nagyon erősen lehúzás szagú a dolog.

c3ll 2009.12.18. 14:00:56

Ja azt elfelejtettem, hogy azt, hogy "Hatalmasak az esélyeid a nyerésre" azt a nevemből, az országomból és abból hogy single vagyok, szűrte le, mert mást nem töltöttem ki. Abszolút releváns információk. :) Biztos jól cseng a nevem angolul, azért... :))
süti beállítások módosítása