FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.05.16. 03:17 P.

Panaszlevél

6 komment

Címkék: panasz e on


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr481124335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grisha 2009.05.18. 12:19:29

A szép az, hogy ez kikerült az e-On-tól... Egyébként igaza volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.03. 16:11:04

Egyébként minden második bokorban ez a levél van kint. Én már hónapokkal ezelőtt ezen röhögtem a munkahelyemen (nem e-On).

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.09.01. 17:58:44

Április 30.-án érkezett be a panaszirodába a levél, mint azt a pecsét is mutatja.

Andi ANYA és Juci MAMA 2015.11.04. 09:09:16

EON TÚLKAPÁSOK
AZ EON SÖTÉTSÉGBEN ÉS HIDEGBEN HAGYJA A CSALÁDOKAT!

Megdöbbentő negatív élményünk volt családommal az Eon-nal a napokban.
Egy gyönyörű, napsütéses, ám hideg őszi napon családanyaként bevásárolni indultam a városba 5 éves kislányommal. 10 éves kisfiam maradt otthon, mert ő nem szereti a vásárlásokat.
Hazatértünkkor kisfiam ijedve fut elénk azzal, hogy itt járt 2 bácsi, akik kikapcsolták az áramot az egész házban!
2 Eon munkatárs a 8 éves kisfiam, és a 20 éves fiam jelenlétében kapcsolta ki az áramot, úgy, hogy szülő nem tartózkodott otthon!
Atya ég! Minden lepörgött előttem: a húzós visszakapcsolási díj, a tetemes egyéb számlaköltségek. A felszólító levél is valahogyan elkallódott.. Ilyen még nem fordult elő velünk, mert azért arra mindig figyelek, hogy határidőre be legyenek fizetve a számláink.
Rögtön hívtam az Eont, hogy ilyenkor mit lehet csinálni? Azt közölték velem, amit már én is tudtam: az összes számlát, valamint a közel 18 ezer Ft-os visszakapcsolási díjat ki kell fizetni, aztán azután indulhat csak a visszakapcsolás!
Okay, de nem mindenki tart a párna alatt több tízezer Ft-ot ilyen helyzetekre, ugye?
Én sem. Szerencsémre, éppen fizetést vártam, és aznap meg is kaptam külön kérésemre. Jó főnököm van, akire mindig számíthatok! Ég áldja, hogy kihúzott a slamasztikából…..legalábbis azt hittem, hogy kint vagyunk belőle…
Aznap délután 13.30-ra minden be lett fizetve, és az Eonnak is megküldtem a csekk másolatot, valamint látták az elektronikus befizetéseket a számlákról.
Tehát újra telefonáltam. Megkérdeztem, hogy megérkezett-e az email, és mikorra várhatjuk az áram visszakapcsolását?
Közölte velem a vonal végéről a hölgy, hogy hát erre 24 órán belül kerülhet sor, ez az eljárási rend.
2 óra elteltével ismét telefonáltam, mert már kezdett hűvös lenni a szobában….újra csak közölték velem a 24 órás intervallumot, mintha valami mentsvár lenne a Szolgáltató számára, hogy e mögé bújhassanak el.
Azt is elmondták, hogy a délutáni befizetéseket általában egy másnapi visszakapcsolás szokott követni…ez az általános, bevett szokás. Na, ekkor robbant fel a fejem, hiszen rögtön végigfutott az agyamon, hogy akkor most tán meg is fagyhatunk?
Az még csak hagyján, hogy délután 6 órakor már sötét van, és ez vár ránk, de hogy még hideg is lesz? Két pici gyerekkel?! Felháborító, és észvesztő!
Nos, fel kellett állítanom a vésztervet: meleg kell a lakásba. Méghozzá fával. Van egy fatüzelésű kályhánk beállítva, ami reményt és meleget adhat nekünk, ezen az eléggé hűvösödő őszi időben.
Nosza, az egész család kivonult az udvarra, és nekiálltunk fát fűrészelni. Kézi fűrésszel természetesen, mert mással nem tudtunk.
Nagyon nehéz munka volt, de hajtott az a vágy, hogy gyermekeim ne fagyjanak meg lehetőleg az este folyamán.
Összekészítettünk egy köteg fát, és befűtöttem idén először. A kis kályhánk, mint mindig, remekül működött. Egy kis idő elteltével már ontotta is a meleget.
Persze mindeközben gyakran emlegettem az Eont és munkatársait. Sűrűn csuklottak úgy gondolom.
De mi van akkor, ha nincs fatüzelésű kályhánk?
Mi van akkor, ha gyertyánk sincs? Mindezek jó, és nehéz kérdések..amik viszont az Eont bizonyára egyáltalán nem érdeklik.
Sötétségben, és hidegben hagynak családokat, magukra maradnak a viszontagságokkal együtt!
Ez is vajon le van írva abban a nagy Eonos szabálykönyvben? Vagy az emberiesség törvényei között ott van vajon, hogy hagyjuk, had fagyjanak meg gyerekek, és vakoskodjanak a családok, csak azért, mert ez az Eonnak le van írva a szabálykönyvébe?! Egy –általuk remélt- szikla szilárd saját hozott szabály, ami mögé el lehet bújni? Ez alapot, és mentséget adhat bármelyik Eon munkatársnak arra, hogy sorsukra hagyja a családokat?
Akik talán csak elnézték, talán csak egyéb gondjaik miatt elfeledték befizetni a számlát? Ezért megérdemlik mindezt?
Hát, szerintem nem! Ezért írom ezt a cikket, hogy a többi embertársam helyett is kimondjak dolgokat, lerántsam a leplet elfedett mocskosságokról, és túlkapásokra derüljön fény.
Ez ma Magyarország! A devizahitelezés melegágya, és a túlkapásoké!
De a mai nappal ez már nem marad Eon berkeken belül, mert a célom, hogy elterjesszem írásomat, és sorstársakra bukkanjak, akik kellően dühösen, és csalódottságuktól hajtva szót emeljenek ezen túlkapások, és könyörtelenségek ellen.
Ha van egy 24 órás visszakapcsolási szabály, akkor ez talán nem jó. Talán el kell törölni, eljött az ideje!
Mert eközben családok fagyhatnak meg otthonaikban, és áram nélkül az ember nem élhet ember módjára.
süti beállítások módosítása