FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.03.06. 23:39 P.

Tesco gazdaságos jóindulat

Annyit szidtam már a Tescot, de most egy pozitív élményt szeretnék megosztani veletek. Az egész heti mókuskerekezés után végre ma este eljutottam vásárolni a budaörsi Tescoba. A bejáratnál látom, hogy az amúgy 800 forint körüli bor 500 forintra van leértékelve, ráadásul 1-et fizet 2-t kap, úgyhogy darabja csak 250 forint. Be is dobáltam a kosárba 8 darabot, mert a bor nálam olyasmi fogyóeszköz, mint a budipapír.

A kasszánál aztán látom, hogy  lófaszt 2in1, fizessél csak 500 pénzt üvegenként. Ott is hagytam 4-et egyből, mert így már azért nem éri meg annyira. Azért a vevőszolgálaton utána kérdeztem, hogy mégis mirefel a 2x4 méteres baszott nagy transzparens, hogy egyet vegyél kettőt vigyél?! A csajszi szó nélkül elment megnézni, hogy miről beszélek, visszajött és mondta, hogy akkor vigyem nyugodtan a másik négy üveggel is.

Most értitek... nem arról a 2000 forintról van szó... de tényleg ledöbbentem, hogy egy olyan multinál amit mindenhol szidnak, akikkel én is beszoptam már párszor, sűrű elnézések közepette egyből igazat ad a vevőnek.  

Visszafele igazoltattak a rendőrök is. Nem bűntettek vagy erőszakoltak meg, és még szopnom sem kellett. AZ ÉLET SZÉP! sallalalala

Szerintünk: (0/5)
Szerinted: (4,2/5)

8 komment

Címkék: tesco reklamáció


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr22986530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÁRON 2009.03.07. 17:51:42

Szerintem szoptál, csak miután megittad az üveg bort, nem emlékszel rá.

Gecc 2009.03.08. 19:41:56


"és még szopnom sem kellett"

Namost ez reklamacio, vagy inkabb orom?

:-D

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.03.10. 21:54:09

normalis tescocban ez igy van, egerben volt hasonlo esetem kozepsuliban, csak akkor egy sima fuzet volt amit 500ftert adtak, de vmiert a kasszanal mar 1500lett. siman megnezte mi a helyzet es visszaadta a kulonbseget. es mindez 6 eve tortent:)

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.03.10. 21:57:58

@zsoltikamzsoltikam: no igen, de az iddigi feedbackek alapján nem ez jött le, legyen ez egy ellenpélda:)

Vegaaa 2009.03.11. 17:40:01

én arufeltöltö vagyok egy áruházban és elárulom nagyon egyszerü a történet. minden áruháznak megvan hogy mikor állnak át az árak központilag (nemvagyok tescós de ha jol tudom náluk olyan hajnali 2 körül van ez). szóval mondjuk egy csütörtöki napon elindult a bor akcio és a "patkány" árufeltöltö kiteszi az uj cimkéket miután átálltak az árak. a fönök persze a készletre hivatkozva kidobat vele egy bazinagy akciós táblát is hogy 1 héten belül fogyjon el az a szar mert különben beszopja. aztán amikor lejár az akciós katalógus és visszaállnak az árak, akkor az adott bornak is lejön az új (drágább) cimkéje és ezt már lehet hogy egy másik "patkány" árufeltöltö teszi ki, akinek fingja sincs arról hogy hova volt kitéve plakát eme borral kapcsolatban. szóval címke kicserélve, plakát marad. jogos a felháborodás!

a plakátra hivatkozva egyébként a pénztárosnak egyböl kellett volna telefonálnia egy görkorisnak hogy WTF, aki megnézi az adott terméket, leszedi a plakátot, elhozza neked és a vevöszolin csak TE visszakapod a különbözetet.
a plakáttal nagyon vigyázni kell, mert azok miatt milliókra is megbüntethetik az adott áruházat ha nem kompenzál (erre volt már példa rendesen, nemhiába fosik a tesco is).
egyszer volt olyan hogy a dekorosok lehagytak egy nullát az egyik mikrosütö plakátjáról és erre hivatkozva egy haverom kemény 2000FT-ért megkapta azt:)

ui: ha elég nagy a szád és ismered az áruházi sajátosságokat, akkor elég sokat tudsz spórolni:)

GalsiGyuri 2009.03.12. 10:15:48

Szerintem továbbra is szar a tesco! Most szerencséd volt, hogy észrevetted, de például egy családi nagybevásárláson veszel 2 ilyen üveg bort, ugy át vagy baszva ahogy annak a rendje és észre se veszed.

Tescoba legutobb én egy rágot vettem 119 ért amire 109 volt kiirva. Reklamáltam, megadták a 10Ft ot. Örüljenek hogy nem fogyasztovédelmizem. És ami a leggusztustalanabb: a Tesco benzin kampány. 10.000Ft felet ( vagy mit tom én ) 10Ft al olcsóbb az üzemanyag... Miről beszélünk....??

Jó cikk egy külön blogot megérne az egész rohadt teco

Vegaaa 2009.03.13. 17:44:42

nem csak a tesco szar, hanem az összes áruház. méretükböl adódóan nem tudnak úgy odafigyelni mint egy sarki boltos (ellenben pont ezért tudnak olcsóbbak lenni). van hogy szabadidömbe azzal szórakozom hogy melyik áruházban hány PERC alatt találom meg az elsö lejárt terméket (frissárun nyilván) vagy szabálytalanságot. ezek sokszor nem is az áruház hibájából adódnak, hanem a vásárlók miatt. könyvet irhatnék erröl:)
süti beállítások módosítása