FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.02.24. 23:41 P.

Egy idillikus reggel

Ma reggel félkómásan állok a buszmegállóban. Szakad a hó. Kimarad egy busz, de a következő időben érkezik. A buszon és a megállóban álldogálók 90%-a nyugdíjas. Megérkezik a busz és az összes csoffadtestű, formadelhid szagú trottyadék korát meghazudtolva préseli fel magát a lépcsőn. Mert ők nem érnek ám rá, geci!

Pogácsányi csipák még a szemem sarkában, próbálok nem elaludni. Kapaszkodni nem kell, jobbról egy nem magas, de széles öregasszony présel neki a tőlem balra álló, szőrös testéből már reggel 7-kor izzadtság és hagyma szagot eregető biztonságiőr fazonnak. Mögöttem egy nő három gyerekkel. Egyik a mellkasán, kettő pedig abban az iker-babakocsiban gyilkolja egymást halálra, amivel édesanyjuk csontig gyalulta az achillesemet. Közben üvöltenek, mint Győzike tisztálkodás közben. Előttem egy normális-forma 70 körüli férfi ember szövetkabátban. Füléből ugyan 3-4 centis szőrszálak kacsintgatnak erotikusan, de még talán ő a legnormálisabb fazon a mi kis szűk, zárt baráti körünkben, ahol akaratlanul is testnedveket cserélünk mire leérünk a délihez. Ott az utasok többsége leszáll, de valaki még gyorsan bepörget egy olyat a buszba, hogy a Moszkva térig tartó 3 perc egy örökkévalóságnak tűnik - ezúton is kösz! (aki próbálta már 3 percig visszatartani a lélegzetét az tudja, hogy a Gyűrűk ura trilógia rendezői változata ehhez a 3 perchez képest kutyafasza)

Lehet ettől bolondult meg a buszsofőr, de inkább valószínű, hogy csak simán hozta a "BKV-mentalitást", ugyanis még a Déli Pu.-nál olyat üvöltött az egyik öregre aki sorvadt testét próbálta felgyömöszölni a lépcsőn, hogy az ilyedtében visszahőkölt, közben a buszsofőr bezárta az ajtót és elindult a végállomás felé.

Az artikulálatlan üvöltésből hirtelen nem is jöttem rá, hogy mi a baja, majd utána esett le (mondjuk nem volt nehéz rájönni, mert vagy 2 percig szidta az összes utas összes kurva anyját), hogy az volt a baja szerencsétlennel, hogy mikor felszállt leütögette a lábáról a havat. Valamelyik nyannyer beszólt neki, hogy talán, ha a BKV eltakarítaná a havat a megállóból és nem kéne 25 percig térdig érő hóban várakozni minden megállóban, akkor nem csapdosná le mindenki a buszon a szutykot a lábáról. Erre az ürge olyat fékezett, hogy a banya majdnem kivitte a plexita fejével.

 

Innen is üzenem neki, hogy nőjön oda a seggéhez a BKV busz és azzal járjon misére!

17 komment

Címkék: bkv reggel idillikus


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr63964216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MekkMester 2009.02.25. 14:09:36

Leszel te is öreg ha megéred és jól fog esni, ha lefikázzák a csoffadt fejedet.
Miért nem jársz taxival?

Nikki_ 2009.02.25. 20:37:53

@MekkMester: sztem ennek most nem ez volt a fő mondanivalója... egyébként az öregek tényleg olyanokat tudnak ha buszról van szó...
Szerintem vicces volt :P

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.02.25. 23:28:54

@MekkMester: mert a fizetésem nagyrésze elmegy adókra, amiből többek között, a nyugdíjakat is fizetik.


Ha meg valami csoffadt, az csoffadt, nincs azon mit szégyellni.

Neton 2009.02.26. 10:54:32

Én azt bírom, hogy a botjukkal olyan gyorsan verik szét a népet, hogy eljussanak az ülőhelyig, hogy félelmetes. A banyatankot (kerekes szatyor) is mindig keresztül húzzák az ember lábán, élmény a BKV. Ezért veszek kocsit, mert már túl öreg vagyok ehhez a népi sporthoz. :)

MekkMester 2009.02.26. 11:03:13

@P.: Kedves P., lehet, hogy te nem tudod, de a nyugdíjasok MEGDOLGOZTAK a nyugdíjukért. Nem tudom hány év munkaviszonyod van és mennyit tudtál felhalmozni öreg éveidre, de remélem nem lesz problémád öreg korodra a nyugdíjaddal.

MekkMester 2009.02.26. 11:03:51

@Nikki_: Egy kis toleranciát pls. leszel te is öreg....

alízka (törölt) 2009.02.26. 12:10:46

Nagyon jóóóóóóóóóóóóóóó!!!
Tipikus, hogy a nyugdíjasok sietnek mindig mindenhová a legjobban! Nem ráérnek?!

alízka (törölt) 2009.02.26. 12:12:17

Kérem vissza a régi fejlécet, jobb volt!

Nikki_ 2009.02.26. 18:23:05

@MekkMester: elnézést hogy nem vagyok toleráns! Én pl akárhányszor ájultam el vagy lettem rosszul BKV-n, nemhogy nem segítettek még arrébb is mentek. Pedig csak pánikbeteg vagyok, nem részeg vagy drogos.... Ezek után én valahogy nem tudom tolerálni egyik korosztályt sem!
Ha valaki normális, azzal én is normális vagyok! Ennyi!

MekkMester 2009.02.26. 20:44:17

@Nikki_: "Ha megdobnak kővel, ..." - ismerős valahonnan?
Ha a rosszra rosszal reagálsz, ne is várj senkitől jót!
Sajnállak, mert ennyire tele vagy haraggal.

Nikki_ 2009.02.27. 16:39:43

@MekkMester: ha valaki, én aztán próbálok mindent pozitívan nézni... és lehet, hogy fiatal vagyok, de én már kiskoromban is emberségesebb voltam, mint ezek a bizonyos emberek... az meg, hogy a nyugdíjasok megdolgoztak... ne csak ők! Minden ember (mármint az a réteg, aki számít is) dolgozik! Egyszerűen csak kicsit túlzás amit művelnek.
És hidd el, én is sajnálom, de nincs mi kiölje belőlem a haragot, hisze nap, mint nap csak rosszat kapok...
Ennek ellenére még tudok mosolyogni, és ma is átadtam egy néninek a helyet a villamoson... és ezután is átfogom (a normálisabb rétegnek!)...

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.02.27. 17:25:48

A helyemet én is mindig átadom, az öregeket tisztelem, de ez nem változtat azon, hogy hogy tudnak viselkedni.

És a legtöbben minél idősebbek, annál elviselhetetlenebbek lesznek.

MekkMester 2009.02.27. 20:43:09

@Nikki_: Hát irígyellek, hogy ránézésre el tudod dönteni, ki tartozik a normálisabb rétegbe. :(
Viszont nem irígyellek a benned lakozó kettősségért. Fiatal létedre oda jutottál, hogy tele vagy haraggal és szerinted már nincs mi kölje belőlled... hát ez nagyon gáz! Mi lesz veled 20 év múlva?

Kornel006 2009.02.28. 19:49:39

Ez vicces, szeretem az ilyeneket olvasni :)

Kornel006 2009.06.17. 01:41:22

Még anno ... Miskolcra jártam mozdonyvezetői tanfolyamra ... És egyik reggel jött a villamos. Hát szálnék fel de egy nyanya(aki a piacra sietett) odéblökött, majd fel estem! Beszóltam neki h ne tessék már haragudni, de jobban ráér ő a piacra menni olcsó szarokat venni, mint hogy én eljussak arra a kurva tanfolyamra amire azért wan szükség h ledolgozzam az életem ... Mint ő, ahogy villogott vele. Ekkor mondtam meg a tutit: Engedjen már fel arra a kuva villamosra ahelyett h itt szájal ... Lesett a vén szatyor de legalább végre felszáltam :D Villamos sofőr jót röhögött az egészen ... Most meg már énis :D

Szúrófény 2009.09.25. 08:11:22

@MekkMester: Az öregség nem érdem! Akkor is eljön ha nem akarod, nem akasztod fel magad időben! Azt is tudom magamról, reggel több erőnk van, de talán munkába menni fontosabb, megtermelni a nyugdíjra valót, mint unokát látogatni, aki a pokolba kíván!
süti beállítások módosítása