FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.01.08. 23:36 P.

Puntóval keménykedő hobbit

Ma este sem kerültek el a májerkedő kis lófaszbuzogányok. Jövök haza kocsival. Az egyik kereszteződésnél körülnézek, nem jön senki, kanyarodnék. A kereszteződés felénél járhattam, mikor megjelent balról egy mozdony. Legalábbis elsőre annak tűnt, mert kurva gyorsan jött és két lámpa világított alul, középen pedig a helyzetjelzők. Mondjuk azok kéken, mert az divat. Ójessz!

Ha már egyszer kétszázzal jön és én ott vagyok előtte, gondoltam csak nem jön nekem és töri össze a valószínűleg nem saját pénzből vásárolt, a kék helyzetjelzőkhöz színben igen passzoló, de dísztárcsát mellőző szupersport Fiat Puntóját. Bár lehet, hogy a féktárcsák tuningolás és karosszáriakönnyítés áldozatául estek. Az akkor ciki. Mindenestre padlógázzal átsuhanok előtte, a szele még érinti a kocsimat, nem sok hiányzott. Autózom tovább, látom megjelenik mögöttem a kék fényű szörnyeteg. Villog, dudál.

Hát gondoltam csak félre állok már megkérdezem mégis mi a büdös kurva anyját parádézik a hátam mögött felverve a fél környéket. Kiszállok, jobb kezemben vipera, balban gázpisztoly, hátha cink lesz a helyzet. (néhány ehhez hasonló szituáción már túl vagyok, ezért újítottam be ezeket pár éve) Ő is megáll, kezében ott villog a beretta. Feltehetően gáz, mivel egy ilyen kis nyikhaj fasznál se nagyon lehet éles fegyver, reméljük. Elindulok felé, csúnyán nézve és igen sűrűn bazdmegazanyádozva.

No, gondolom, itt most kemény összecsapás lesz, de legalábbis egy harmadik világháború. A kis panelbuzzancs csak pislog, mint cigány a gárdatüntetésen, majd fegyvert rázva és "nekeménykeggyé bazmeg"-elve visszapattan és csikorgó kerekekkel elhúz a gecibe.

Én meg állok ott, mint fasz a lakodalomban.

 

Tiszta csikágó baszki.

 

(és igen, a poszt lényege az, hogy de kurva kemény vagyok, úgyhogy lehet beugatni basszájba)

82 komment

Címkék: hobbit puntóval keménykedő


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr20866557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vesk1t 2009.01.09. 09:18:47

Azosztigen! Hát az ilyen barmok, mint a fiatos okozzák a legtöbb balesetet! Idióták! Azthiszik az a menő, ha 240 el száguldoznak! :S
De azt a megviperázást megérdemelte volna :DD

Gecc 2009.01.09. 09:38:13


Miert nem tudnak megdogleni csak ugy szimplan az ilyen macskajancsik? Mondjuk a szivukhoz kapnak, oszt zokszo nelkul tovabbjutas a kovetkezo szintre.

Engem ilyenkor mindig az eltet, hogy ha megpusztulok egyszer, a pokolban az ilyen faszfejek minden nap egyel tobb analintruder kezelest kapnak majd, mint en.

Mi van akkor, ha vezetes kozben felhivod a rendorseget, hogy fenyegetve erzed magad, mert le akarnak lokni az utrol?

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 09:41:51

@Gecc: én is gondolkodtam rajta, hogy utána lehetne küldeni a rendőröket hasonló címszóval, de szerintem bőven elég volt neki az a megalázottság amivel el kellett kullognia. És igazából a történetnek pont ez a lényege, hogy ha nem vagyok tényleg kemények, akkor inkább ne akarjunk annak látszani, mert csúnyán rá lehet baszni. Azt sajnálom, hogy nem látta sok ismerőse a dolgot....

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.01.09. 10:03:06

Az eszem all meg, viperaval meg berettaval közlekedni

koschwarz 2009.01.09. 11:12:33

mindketten faszok vagytok, azért van csikágó mert fegyverrel (-nek látszó tárggyal) közlekedtek, baszki, magatoknak keresitek a bajt.

ha a másik hobbit, te egy ork vagy, kedves posztoló.

ihatethisindapassthingy 2009.01.09. 11:14:14

Vesk1t: Nekem is Puntóm van, de ködlámpát csak ködben használok, nem tuningolt és nincs Berettám se, viszont 240-et szakadékban lefelé se menne a verda :) Villogni se szoktam, ha valaki nem halad előttem, inkább kikerülöm, az indexkar is kopik rendesen, szóval nem márkafüggő. Tuning-bármi, inkább. Viszont tény, hogy igyekszem dinamikusan közelekedni - ha valaki a belső sávban 40-el kapaszkodik az Erzsébet hídon, a külső meg tök üres, nem fogok mögötte ásítozni.

webber 2009.01.09. 11:15:24

koschwarz, ott a pont.

Samott 2009.01.09. 11:16:35

Fegyvert csak akkor veszunk elo, ha hasznalni is fogjuk.

Bogyi 2009.01.09. 11:18:09

Ha lelőttétek volna egymást, akkor egy picivel jobbá és vidámabbá vált volna a világ. Csak egy picivel.

Sam8888 2009.01.09. 11:22:44

MUHAHA! Szólni kellett volna neki hogy zsírozza meg a nagyburettáját, hogy kevésbé fájjon a seggének...

Jimbo75 2009.01.09. 11:26:08

Mindkettő megdögölhetne az első kanyarban...

Acmee 2009.01.09. 11:28:59

Szarjon ködlámpát!

Te meg kinyitott viperát! Keresztben!

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 11:29:00

@Jimbo75: és akkor most mit olvasgatnál? :)

lOc (a pasztafáriánus) 2009.01.09. 11:29:17

@Bogyi: Vmi ilyesmit akartam írni én is.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 11:30:11

bár igazatok van, tényleg jobban jártam volna, ha szó nélkül hagyom magam leszorítani az útról.
ez oszt hozzáállás bazmeg.

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 11:31:40

legközelebb az ilyen csökött arcok rendszámát tedd közkinccsé.
Hátha meghúzza valaki az oldalát vagy kiszúrja a gumiját csakúgy "véletlenül".

Egyébként is szeretném javasolni a köznek hogy alakítsunk terrorkommandót a köcsög autósok megbosszulására.
Mondjuk bizonyos helyeken, blogokon, fórumokon leadjátok az ilyen sztorikat, meg azt hogy merrefelé lehet fellelni a kocsit, vagy legalábbis merre láttátok,
és utána jól szervezett:-) országos hálózatunk arrafelé járkáló tagjai szépen helybenhagyják a kocsit.
Nem gondolok nagyon durva dolgokra, a kommandónál fegyver nem lenne:-)..
csak kromofág, pillanatragasztó, éles bicska, valami vidia vagy üvegvágó..stb.
Nos?

Jimbo75 2009.01.09. 11:32:39

@P.:

Annyi más fasz van még, hidd el találnék még:-PPP

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 11:32:57

@Valaki1: úgy le leszel te is baszva perceken belül, hogy azt se tudod merre szégyeld magad :)

EÖ (törölt) 2009.01.09. 11:36:20

@Valaki1:

van már ilyen kommandó, a te általad befizetett adóból* is kap, rendőrségnek hívják
mondjuk nem túl hatékony


* ha nem fizetsz adót, akkor bocs :)

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 11:37:12

rendőrség? na ne viccelj.
ilyen esetekben amúgy is tesznek az egészre, max ha baleset történik.

Viola, a ló 2009.01.09. 11:37:53

A kurva anyádat, te rohadt barom!

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 11:40:12

@Szent Zebulon főállású szociálinkvizítor: ha magadra ismertél, akkor mostmár bánom, hogy nem vertelek szájba ;)

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 11:40:37

egyébként a fő célpontnak a nagy bömis barmokat, meg a terepjárós köcsögöket tekinteném.
pl. a pesti bevárosban legyalulni az ilyenek fényezését fél lityi kromofággal, vagy meghúzni az oldalát vidiával...fél pillanat aztán keresgéljen ahol tud.

persze kis kommandónk tanácsokat is tudna adni pl. merre vannak térfigyelők, meg esetleg ha elkapnak akkor jogi tanácsot (bár utóbbi esetben az a gyanúm hogy odáig nem jut az ügy max a tettlegességik, főleg az ilyen izomagyú újhgazdag bömis köcsögöknél...szóval az ilyenekre csak a nagyon profik menjenek,
a kis gyökerekre mint amit a blogban említesz lehet szabadon..

Azazello007 2009.01.09. 11:41:14

"Fegyvert csak akkor veszunk elo, ha hasznalni is fogjuk." -- ja, de akinél fegyver van, az könnyebben veszi elő:-)

Rengeteg csúnya esetet meg lehetne spórolni, ha nem lenne mindkét félnél valami fegyelmezőeszköz, és nem éreznék úgy, hogy a legkisebb fenyegetettségre elő kell kapni.

sunblind 2009.01.09. 11:44:28

dedurva. felhívom anyámat.

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 11:46:35

Lennének azért büntetési fokozatok is :-)

Pl. ha a baromarcú terepjárós gyökér csak a parkolót, főleg a rokkantat foglalja el jogtalanul akkor mondjuk 1 dl kromofággal megússza,
vagy ha bunkózik, nem ad elsőbbséget, leszorít..stb akkor egy kis karcolással, ragasztó a zárba játékkal.

viszont ha teszemazt majdnem elüti a zebrán a gyereket és még neki áll feljebb akkor minden eszközzel le kell amortizálni a kocsiját.

Infomaker 2009.01.09. 11:50:44

Gázpisztollyaj járkál, miközben ukrajnából nem jön elég..van lóvé :-)

Lári-Feri 2009.01.09. 11:54:02

Valaki: Az a szép ebben az egészben, hogy te futnál a leggyorsabban. El.
Ha olyan bátor vagy, ne csak írj róla, mutasd meg a sok terepjárósnak, hogy ki a király!

Közöd?? (törölt) 2009.01.09. 11:54:51

minek szálltál ki felfegyverkezve ha még agyon sem verted?

Dester 2009.01.09. 11:56:02

@Gecc: "Mi van akkor, ha vezetes kozben felhivod a rendorseget, hogy fenyegetve erzed magad, mert le akarnak lokni az utrol?"

Akkor kijönnek, legalábbis Csongrád megyében. Alkalmaztam már egyszer, muszáj volt. Az oktatómat meg még a múlt évezredben egy kamion fenyegette az M5-ön, a következő kijáratnál már várták, le is kapcsolták.

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 11:57:28

Lári-feri...
jogos.
na de nem is akkor kell akciózni amikor ott van.
És már bocsi, de akkor mi van amikor az ilyen baromarc elsöpri a nyugdíjas öreget, meg mondjuk erőből beáll a rokkantparkolóba vagy ahová nem lehet parkolni sem, és nem lehet tőle kijönni, meg leáll miatta a forgalom, csak mert beugrott a butikba?
Meg kell büntetni, mert látod a szép szó nem használ.
Nyilvánvaló ez nem arról szól hogy kihívom párbajozni.
Aki nem bunkó azt nem büntetni, legyen akármilyan kocsija.

Csak statisztikailag jön ki hogy a síkbunkók 80%-a nagykocsis, bömis, mercis, vagy terepjáról.
de van néhány fiatos is persze.

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 12:00:41

egyébként nem biztos hogy totál kiegyenlítetlen lenne, van néhány kemény küzdősportos haver akik szintúgy tökig vannak az ilyen barmokkal, és simán lekapják őket a lábukról..volt már rá példa.
jó, ukrán maffiózókkal azért ők sem kezdenek ki.

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.01.09. 12:02:55

"Puntóval keménykedő hobbit"

Előzetes becsléseim szerint 8-10 napig ezen fogok röhögni.

Gecc 2009.01.09. 12:05:25

@Dester:

Siman el is hiszem, mert ezt mar en is hallottam, hogy Csongradban a rendorok valamivel jobban toljak az igat, mint mas megyeben eldegelo es dolgozgato tarsaik.
Persze ez azert is lehet, mert mast sem lehet hallani, minthogy Csongrad a futermesztes otthona.
Azon csodalkozom, hogy arra jarva en meg hogy nem utkoztem bele komplett ultetvenyekbe. :-D


@Valaki1:

Az autozz.blog.hu-n szoktak ilyen irasok lenni, csak ott nem toljak ki a rendszamot... 1-2 kivetellel.
De pl regebben talaltam egy oldalt, ahol a parasztul parkolok autoit lefenykepezve be lehet kuldeni a kepet, a blogger meg pakolja oket kifele. Nah ott minden latszik...

szörecsen/dagattpanda (törölt) 2009.01.09. 12:06:23

ha csak amolyan szóváltás, akkor lehet nyomni pár csapást első vérig

még ha pisztoly is van nálad, egy bunyó jobb

phaidros 2009.01.09. 12:09:55

1 gázpuki + 1 vipera > 1 gázpuki

bár sztem 1 vipera is > 1 gázpukinál

Kalmár 2009.01.09. 12:12:20

Azért, viperával autókázni is komoly.
Szerintem nem kemény, simán alvilági.
Asszem a happy end az lett volna, ha 200-as tempóval ütköznek és mind a kettőbe tövig felmegy a saját pisztolya és elsül.

RIP

moto.sapiens 2009.01.09. 12:12:36

Én Valaki1 szomszédja vagyok és közkinccsé teszem a rendszámát az általa javasolt módon, mert a múltkor nem köszönt előre, úgyhogy készíthetitek a kromofágot az autzójára.
Majd jól azt írom, hogy szabálytalanul zbrára hajtott a piros jelzés ellenére.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.01.09. 12:18:07

Helyesen: Én meg állok ott mint PAPFASZ a lakodalomban.

moto.sapiens 2009.01.09. 12:19:22

Fenét.. Ennyi apáca közt lakni.
Többet dugnak azok mint mi.

jfe 2009.01.09. 12:20:26

@Valaki1: es akkor mondjuk mindenki kozkinccse teszi a nemszeretem kollega rendszamat, csinal melle egy sztorit, es kolleganak maris van egy jo napja, mi? :)

Amugy van egy dolog, amit nem teljesen ertek, pedig szinte minden ilyen sztorinal belefutok: ha valaki idiota az utakon, miert a kocsijat kell szetkurni? Ez azert igy nagyon ovi.

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 12:27:24

pedig egyszerű jfe.

egyrészt akkor neki is leesik hogy az autójával csinált valamit valószínűleg.
könnyebbben kivitelezhető, és sokkal nagyobb kárt okoz mint ha az orrát vered be.
ráadásul utóbbi sokkal problémásabb, meg komolyabb bűncselekmény is, ráadásul nagyobb a lebukás veszélye.

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 12:29:15

nem beszélve arról hogyha a csávón akarod megbosszulni és elfajul, mondjuk viperás, pisztolyos balhévá..lásd a cikket.
kocsiját este leamortizálod,egyszerűbb és te sem követsz el nagy bűnt, ő meg elgondolkozik egy kicsit.

Gecc 2009.01.09. 12:33:59


+, ha az orrat verik be, akkor az minden adofizeto penzet igenybe veszi, mert a parasztot egeszsegugyi elletasban kell reszesiteni.

pörgekalap 2009.01.09. 12:34:38

én aszt nem értem, hogy a kommentelő az mindig alaposan körül néz, szabályosan kanyarodik/keresztez, és egyszer csak az űrből leesik egy másik autó. egy ilyen kék lámpás kis faszt szerintem azé látni kéne elég messzirtől.
a többi rendben van. ki kell szállni, meg kell halni!

Giovanni Gatto · http://dobklinika.blog.hu 2009.01.09. 12:38:42

hu anyám, de nagy főokos vagy kedves ORK. bár valóban, ha halálnak halálával haltok mindketten, akkor jobb lett volna a világ.
Erre a szarra blogot csinálni az egy igen szomorú tény. Valószínűleg pszichológiai eset vagy ha:
1.: egy ilyen után, még képes vagy hazáig bosszankodni,
2.: otthon leülni a gép elé, és bepötyögni ízes Magyar tájszólással a faszságodat.
Én meg kamillázok, hogy az ilyen trágya miért kerül ki Index címlapra.

Aszfaltbetyár (törölt) 2009.01.09. 12:40:46

igen, vegyen mindenki fegyvert, aztan majd milyen jo lesz. kign.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 12:41:52

@pörgekalap: kanyar van a kereszteződés előtt, ezért direkt jól körül néztem, de mivel gyorsan jött, így nem láttam

@Giovanni Gatto: őszintén sajnálom, hogy nem tudok megfelelni az elvárásaidnak. És bocs, hogy rákényszerítettelek, hogy elolvasd a takony életemről szóló igen szar posztot.

Talán próbálkozz szépirodalommal, hátha az kielégíti intellektuális vágyaidat.

2009.01.09. 12:44:09

Gyenge... ha már kiszálltál gázpisztollyal-viperával, miért nem küldtél rá vagy hármat. Már ha múlhatatlanul szükséges (szerintem nem) az efféle fegyelmezés.
Szerintem nincs is gázpisztolyod, de még egy vízisiklód sem, nemhogy vipera. :)))))

Valaki1 (törölt) 2009.01.09. 12:45:25

egyébként a bunkók kocsijának titokban történő leamortizálásában az a legszebb élmény hogy utána tehetetlen a faszkalapja.
nem véletlen találták ki a kormofágozást meg karcolást, vagy ragasztózást.
brutál károkat okoz a kocsin, de nem olyat hogy emiatt balesetes lenne..
ráadásul utána tehetetlenül rázza az öklét mert nem tudja ki volt.
ez a legnagyobb büntetés.

ha van cascoja akkor a kárát ugyan fizeti (ha fizeti nem tudom hogy ilyenre fizet-e)..de akkor is milyen macera átfestetni a kocsit, vagy kicserélni a zárat..stb.
ez ebben a gyönyörű.

és tényleg nem sérül meg senki mint a személyes verekedésben.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 12:46:56

@másfél iván: mert én nem akartam őt bántani, viszont ha utánam jön, ledudál-villog az útról, akkor már csak félre állok és megkérdezem mi a picsát szeretne. A súlyos testisértés, vagy rongálás pedig megint egy más kategória.

Pirx 2009.01.09. 12:49:18

A világban több a lófasz, mint a ló.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.01.09. 12:53:09

"A kis panelbuzzancs csak pislog, mint cigány a gárdatüntetésen"
Ez qrvajó volt! :)

mimegmás 2009.01.09. 12:56:03

De kár, hogy nem vertél rá a kis köcsögre vagy kettőt. Az ilyen gyökerek csak ebből értenek. Idomítani kell őket mint az állatokat.

2009.01.09. 12:56:15

@P.: Ha utánad megy, (pláne ilyen szitu után) ledudál-villog, akkor nyilván nem a pontos időt tudakolná, vagy a Szépművészeti Múzeumot keresi... Keménykedik, hőzöng, stb. Te meg megállsz neki, de minek? Ha már megálltál, fejezd is be. Ott álltatok ezek szerint "fegyver kézbe", oszt nem volt semmi. Így gyenge a sztori. (Talán egyszer-kétszer velem is előfordult, hogy kiszálltam, fegyver és egyéb segédeszközök nélkül, ez mindig elég volt ahhoz, hogy a villogós a kocsijában maradjon és szépen elhajtson.)
Ha tehát azért álltál meg, hogy megtudd, mit akar, az felesleges volt, amennyiben viszont pedagógiai céllal (ilyet többet nem szabad csinányi!) úgy három patron az arcába, majd viperás testmasszázs.
Így azonban te is csak keménykedtél, aminek sok értelme nem volt. Szerintem, de azért váljék egészségedre!

dzsedi 2009.01.09. 13:00:34

asszen én is veszek gázpisztolyt meg sokkolót, elkél a mai forgalmi viszonyok között, meg viperát is asszem.
úgy fog kinézni a jogos önvédelem hogy a levegőbe lövök, ettől a csóka elképed, asztán arcon rúgom viperával és ha igényli a földön fetrengve akkor megkűdöm sokkolóval, és én is kemény leszek

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 13:01:52

@másfél iván: Gondolom nem számított rá, hogy nálam is lesz valami, mert amikor én elindúltam felé, akkor matatott valamit a kocsiban, szerintem a fegyvert kereste. Megérdemelte volna, hogy ráverjek, oké, de azért állat nem vagyok, bérmennyire is úgy tűnik abból, hogy fegyverrel járkálok (önvédelemből)

Azért kiváncsi lennék, hogy miként reagálták volna le ezt az egészet azok, akik szerint egy idióta pesti geci vagyok, amiért azt csináltam amit.

sydo 2009.01.09. 13:04:23

Valaki1 menjél már a baromságaiddal légyszi.
Majd ha elballagsz az oviból, talán megérted hogy te is pontosan a kopaszokkal vagy egy agyi szinten, ha ilyen patkányságokat művelsz.. Jah, és még reklámozzad is.

amatőr 2009.01.09. 13:04:40

@Kalmár: "...Asszem a happy end az lett volna, ha 200-as tempóval ütköznek és mind a kettőbe tövig felmegy a saját pisztolya és elsül."

Asszem a pisztolytól eltekintve előbb-utóbb csak össze fog hozni magának a punto-s valami ilyesmit (pár napja kint volt az index főoldalon):

www.indavideo.hu/video/Csitt_csatt_bumm

Rousboy 2009.01.09. 13:05:35

@P.: Ha valaki elégtételt akar venni, ahhoz nem kell fegyver. Ha pedig csak száj karatézni, meg keménykedni akar lehet nála bármi.
Pesten élek, de Miskolcon nőttem fel, 22 éves koromig ott voltam. Az a tapasztalat hogy ott egy ilyen fegyvert mutogató álmájert mindenféle fegyver nélkül pusztít el az, akibe beleköt. (ez mindkettőtökre vonatkozik)

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.01.09. 13:14:07

@Rousboy: a történetből az jön le, hogy én kötöttem bele szegény srácba?

@másfél iván: és ha hasonló szituációban elborul az agyad és kiszállsz a kocsiból (ha te sosem tennél ilyet, akkor csak gondolj bele), akkor se vennéd elő a fegyvert, hanem először kulturáltan odamennél diskurálni vele?

Rousboy 2009.01.09. 13:17:48

@P.: Nyilván nem te kötöttél bele, ez egyértelmű. Én is felhúztam magam egy hasonló szituban pont tegnap az Andrássy-n, még egy kövért gázt is nyomtam, de kb. 5 mp alatt lenyugodtam arra a szintre, hogy nem fogok emiatt utána menni, megállni. Véleményem szerint Neked se kellett volna megállni. Mégis mit tud csinálni, leszorít az útról?
Csak annyit tudok tanácsolni, hogy óvatosabban kell kicsit élni, ki tudja mi történt volna ha mondjuk elsüti mert éppen be van lőve és fingja nincs az egész szituról, vagy Te elsütöd?Bárhogy is lett volna, sehogy se jössz ki jól.

Trobi 2009.01.09. 13:22:46

@Infomaker: " gázpisztollyal jár, miközben Ukrajnából nem jön elég!..van lóvé" ...az év, de legalábbis a hónap poénja!!! :-)
...és van megoldás is a problémára, minden gázpisztolyos népművészeti-tárolóedényt egy erőműbe, és először a fegyverükkel, utána pedig velük befűteni...:-)

Én sokkoló helyett az anyósom fényképét szoktam elővenni.....eddig hatásos volt..:-)))

86c 2009.01.09. 13:25:34

mi...?? nem is cigány volt? na akkor fotosop

2009.01.09. 13:46:40

@P: A rendoroknek az a hozzaallasa, hogy mindenki bunozo aki fegyvert tart es a gazpisztolyt is eles fegyverkent kezelik. Ha kihivtad volna a yardot akkor valszeg a hobbittal osszebilincselve vittek volna az orszobara kihallgatni, majd mindkettotoket megvadoltak volna garazdasaggal.

Az mondja jol aki arra int, hogy ne vedd elo a fegyvert amig nem all szandekodban.

Aki meg bunozonek belyegez mindenkit aki fegyvert tart annak azt kivanom, hogy eroszakoljak meg.

Walter Melone (törölt) 2009.01.09. 13:50:40

valaki elmagyarázhatná, miért jó ez a ködámpa+helyzetjelző kombó?

múltkor kipróbáltam, de nem jöttem rá....

Lambotze 2009.01.09. 13:52:15

Szerintem jól nyomtad.

A fanyalgó széplelkeknek: ez egy ilyen világ.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.01.09. 13:55:04

Ugyan...

Most már elmondhatom: mint ex-(rohadék)zsaru, hogy volt önvédelmi fegyverem és sosem kellett elővennem... kétszer kerültem olyan közlekedési szituba, amikor egy rendőr-kollégára lett volna szükség, egyszer szolgálatban autópályán, egyszer magánban, amikor egy Ford Transitos többszöri próbálkozással megpróbálta az autómat családostól legyalulni. Mondanom se kell, mindkét esetben én lettem a hülye...

A fegyver amúgy nem megoldás, mint ahogy mondták, ha előveszed, azzal azt kockáztatod, hogy aki nem veszi komolyan, azzal szemben használni is kell... azt kimagyarázni pedig egy sima "traffic-affair"-ban szinte lehetetlen.

Azóta az önvédelmit leadtam, most az autóban a 2.5"-os krómozott "keresztkulcs-hosszabbító" a tartozék, de megkockáztatom, hogy ha anyagilag megszalad, beruházok egy TASER-re és azt nyugodt szívvel használni is fogom egy fenti szituban...

Persze még az hozzátartozik a dologhoz, hogy az autóimat is megválogatom, ugyan nem SUV, de egy Punto gyilkos kárt nem tud okozni benne büntetlenül...


Hasonló szitu amúgy egyszer fordult elő velem, amikor egy Fiat Uno-val autóztak körbe (néztem is mint aki UFO-t lát) és azután tudtam meg, hogy létezett 1.4-es turbós változata annak az egérkamionnak... és bár revánsot tudtam volna venni, amikor láttam hogy a srácnak semmi nem drága ahhoz hogy bizonyítson (200-zal előzgette a kocsisorokat egy kétszámjegyű főúton egy akkora tengelytávú autóval), gondoltam hogy most én leszek az az okos, aki eged és hamarosan el is tűnt a láthatáron...

De van egy sejtésem, hogy az a korlátolt ugyanezt meg fogja próbálni egy 530xD ellen is, aztán majd legyen aki túlélje...

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2009.01.09. 13:57:48

Ja, még egy dolog: az hogy ennyi "önkéntes rendőr" van az utakon, az szvsz egy rossz tendencia kezdete vagy éppen már eredménye - keveslik az "állami igazság-szolgáltatást" az állampolgárok...:-(

ihatethisindapassthingy 2009.01.09. 14:00:27

Gera, az a fotó nagyon durva.

Egyébként első blikkre az egy optikai tuningolt (Abarth logó) HLX-es 1.2 16V Punto, ott az élet leginkább 180-nál ér véget, talán egyszer nyomtam neki 170 fölött, de az is lehet h álmodtam. Ráadásul bőven egy tonna alatt van, 150 környékén már magassági kormányra is szükség van :) Nem is pályán száguldozásra való, városi kocsinek viszont teljesen jó.

kiscsíra 2009.01.09. 14:30:58

Szerintem egy príma fa testápolónál nincs jobb. Nem csak a klienst de a verdáját is jól le lehet vele amortizálni, ha nagyon ugrál! Én azt hordok magammal, és isten igazából már a látványa is lenyűgöző menekülésre készteti az ilyen paprikajancsikat.
Én egy ilyen hiperpigmentált hobitra ráküldtem a rendőröket. Bevágott elém egy kanyarodó sávból a kis csíra, és még neki állt följebb. Befékezgetett, rámtolatott aztán egyszer csak kicsapta az ajtó, gyenge nyocker tájszólásban kiabált, és turházott egy kiadósat. Volt vagy 6-7 méterre de elérte a verdát. Aztán egy sarokkal odébb dekkoló jagellónak kiszóltam az ablakon, hogy az emberünk közveszélyesen vezet és szerintem be van állva, mire beugrottak a kocsiba és egy pár sarokkal odébb letolták a gyökeret. Úgy be volt lőve a kis brazil, hogy kiszállni sem tudott a hulladékából. De az is tuti, hogy papírjai sem voltak. Én csak szépen lassan gurultam feléjük és kacarásztam a pofájába miközben felfeszítették a gyereket a motorháztetőre.

FruFighter ˙°¤..¤°˙°¤..¤°˙ randiblog.blog.hu 2009.01.09. 16:45:06

Azért Te se vagy teljesen 100as xDD

A parkolási morálról nem lenne kedved értekezni?

rainbow2009 2009.01.11. 13:51:29

@Jimbo75: Hüha!!!!!!!!
Mi lenne,ha te döglenél meg az első kanyarban??????
Te született gizda gyökér!
Az isten mentsen meg tőled az utakon, ha így vélekedsz!

Dester 2009.01.22. 14:39:02

@Gecc: naná, hogy figyelnek. Amikor Szegeden éjjel kettőkör 50 helyett 60-nal mentem, előttem-utánam senki, csak a rendőrautó ért utol 90-nel, akkor is figyelmeztetést kaptam (szerencsére büntetést nem). Pesten még a 80 se éri el a rendőrök ingerküszöbét, bár nem is csoda...

A szerb (törölt) 2009.04.24. 09:12:14

pofán kellett volna lőni a puntóst a gázhegedűvel.

Kornel006 2009.06.17. 01:30:54

@Infomaker: Remélem csak viccnek szántad :-) Mer ez nem azér gázpisztoly h földgázzal működik xdD

Toporodottordog 2010.02.08. 15:13:10

Miért hiszi magát mindenki Schumachernek meg Terminátornak aki kocsiba ül?

Ismerősöm is vett egy verdát, rögtön ő érzi magát a legnagyobb királynak, mindenki más aki az úton van csak kisfostalicska. Pedig aztán nem vezet valami nagy gyakorlattal és rutinosan.

A puntós, meg a kanyarban nem körülnéző vak postoló is csak két kis fosdarab aki azt hiszi gyémántnak született.

Én meg azt hiszem megmondhatom nekik :)

Szóval nem lehetne csak simán szépen kultúráltan kocsikázni az utakon anélkül, hogy egymásnak esnénk? Figyeljünk a bénákra és toleráljuk, hogy nem mindenki Raikönnen. Mellesleg az utakon ne is akarjon senki sem az lenni.
süti beállítások módosítása