FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2007.08.31. 19:31 P.

Újdonságok!

Újra jelentkezem Krétáról. Izgalmakkal teli életem egy újabb nappal rövidült. Ha figyelembe veszem a sok vérszívó faszputtony német vendéget, akkor lehet, hogy 10 évvel lettem ma öregebb. Itt ülök. Idejön. Este negyed kilenc van. Nem zavarja, hogy hét óra óta nem dolgozom. Itt ül előttem most is és mondja. És azt hiszi a laptopba jegyzetelem amit mond. Igazából nem tudom miről beszél.

Na figyeltem rá picit. Most ott tart, hogy '86-ban volt a Balatonnál. Tud magyarul. Ismeri azt a szót, hogy pálinka és azt, hogy szalonna. Ez oszt az országimázs baszkikám.

Na a másik buzi már ott áll mögötte. Mindig ez van. Ha megérzik a vér szagát, akkor elkezdenek gyűlni.

Én meg megnyitottam valami vírusos oldalt és most röpködnek a puncik az arcomba. 76 oldalt nyitott meg. Abból 70 oldalon egy hatalmas pina tátong, mögöttem a recepciósok röhögnek. A valtozatosság kedvéért volt egy oldal ahol egy nő gyertya pozitúrában a saját szájába fosik... Ezen már nem röhögtek a recepciósok sem.

Egyébként élem a kis szaros életem. A minap véletlenül benne hagytam a kulcsot az ajtóban amíg elmentem 2 órára. A házinéni (egy 30 körüli csaj akit mindig otthon esz a fene) bement a lakásba és azzal fogadott amikor hazajöttem, hogy tarthatatlan az a felfordulás ami a lakásomban van. Ez így nem is annyira érdekes, de ha belegondolok, hogy az ő lakása körül mekkora szemétdomb van (és akkor még nem is voltam bent), akkor elmosolyogtató, hogy van pofája beszólni, ráadásul lebuktatni magát, hogy bejárkál a lakásomba. Bár már előtte is láttam, hogy odébb taszította a cuccaimat a szobában a lábával, hogy rohadna le neki. Szóval azért zajlik az élet piciny szigetünkön.

A minap meg égett a hegy az egyik ótvar szálloda mögött. Szurkoltunk pár kollegával, hogy ugyan égjen már le, addig se lesz gond a vendégekkel, de sikerült megállítaniuk a tüzet mielőtt evakuálni kellett volna a szállodát...

 

Most nézem, hogy már fél kilenc. Menni kell vacsorázni, mert felzabálja a német sáskahad az egészet.

5 komment · 2 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr52154180

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hejj 2007.09.02. 21:11:27

Miez a kifinomult stílus bazdmeg

szaros_endoszkóp · http://www.endoszkopafaszodba.com 2007.09.15. 00:02:52

Ki a faszt érdekelsz geci.

Gecc 2007.09.18. 07:55:34

Vannak hozzaszolok, akik tok jopofanak erzik magukat. Jol pofan kellene oket baszni.
Akkor irogattam utoljara ilyeneket, amikor meg porbafingo tizeneves voltam egy joooo dekaddal ezelott, es puncit csak max kepen lattam. De hat majd kinovi... es eccer meg talan puncit is lat.

Kornel006 2009.02.28. 19:59:08

Mit arcoskodtok buzik? Itt legalább jók az írások.
süti beállítások módosítása