FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2007.07.11. 00:06 P.

Picsamustra

Gondoltam unalmamban felnézek az iwiwre, keresgélni egy két ismerős arcot. Az ismerőseim ismerősei között szörfölgetve azonban rátaláltam pár gyöngyszemre. Itt van egyből Cintia. Már a nevéből is látszik, hogy van benne pár vonóval. Ez nem is lenne akkora baj. Az viszont annál nagyobb, hogy 17 évesen így illegeti magát. A kedves barátai között ráleltem "A hancúrlécet kedvelő fincsi sunák klubbjára". azt hiszem ez kommentárt nem igényel. Nézegettem tovább, de feladtam a 4. oldalon, ahol még mindig csak olyan ismerőseibe botlottam, mint "a legszebb lányok iwiwen" és az ehez hasonló eszméletlen nagy intelligenciát tükröző adatlapok. Vajon miért nem törli ezeket az iwiw? Nem veszíti így el a komolyságát az egész portál? Dehogy! Hiszen ezek is aktív, regisztrált ügyfelek, amik után a hírdetők pénzt fizetnek. Vicces kis világban élünk.

Cintikének írtam levelet. Ha válaszol publikálom.

7 komment

Címkék: iwiw picsa cintia cintike hancúrléc


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr24115720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.07.11. 06:40:25

Te se semmi szavakat használsz!Itt a blogok között láttad már az amatőr szex videókat?Úgy gondolom,hogy azoknak sem itt van a helye.Van rá megfelelő hely,és aki szeretné megnézni,hát nézze.!Semmi kifogásom dolgok ellen,de mindent a megfelelő helyen!Az iwiw sem Cintikéknek való hely,és ez sem szex oldal.Üdv.

Gecc 2007.07.11. 17:19:15

Szerintem az meg egyaltalan nem gond, ha csajok a wiwen ilyen kepeket tesznek fel magukrol. Lehet ez nehany embert zavar, de azert a legtobben biztos szivesen nezegetik oket. En is szivesen vegigcsekkolom az ilyen csajok kepeit... :-]
Az mar inkabb gond, hogy mindenfele total kitalalt faszom felhasznalo van font. Boltok, kocsmak, fenymasolo, viraguzlet es faszom se tudja meg mik. Na azokat ugy ahogy van, le kellene szabni a wiwrol.

Gecc 2007.07.11. 17:20:36

Jah igen... Azert ne mondd, hogy Szintijanak nem adnad meg a jussat. Ugyehogy?

Purple. 2007.07.11. 18:02:47

Ő még nem is 17, csak 16 éves. :( Én ha ilyeneket látok,csak rossz kedvem lesz. Szerintem nem kellene hagyni,hogy ennyire elkorcsosuljon a tinierkölcs. Most olyan prűdnek hallatszom,pedig tényleg,pedig neeem...vagy mi.

Gecc 2007.07.11. 22:26:05

Nem kell itten alszenteskedni keremszepen. Mindenki megadna az ilyen lanyok jussat! :-]

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2007.07.11. 23:04:32

de meg ám. csak 1: nem oda való 2: az ilyet én úgyse kapom meg
hahaha

SassyGurl 2009.07.05. 23:51:14

Ez az iwiw kész röhej, főleg a "csajok és pasik" alkalmazás...kész húspiac :/
süti beállítások módosítása