FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2007.07.10. 03:32 P.

Chat

Elkövettem ma azt a hibát, hogy felmentem egy csetre. Gondolom senkinek nem kell bemutatni, hogy tele van idiótákkal. Azt figyeltem meg, hogy nagyjából három fajta ember megy fel. Az egyik mély depresszióban van és ott próbál barátkozni. Az ilyenek élete általában egy csőd. Vagy ha nem is az, akkor is annak fogják föl. Ők kis ismerősi körrel rendelkeznek és a chattől várják a megoldást. A másik fajta az önmagából kifordult, exaltált, önmagát nyertesnek beállító, esetleg annak látó, nagyszájú ember. Általában persze nem ilyen, hiszen a nyertesek nem szorulnak arra, hogy egy nicknév mögé bújva legyenek "nagyok". (én azt hiszem ide sorolnám be magam) A harmadik és egyben utolsó kategória pedig a normális (mi az?), kiegyensúlyozott életet élő, esetleg unatkozó ember, aki elszörnyülködve figyeli az előző két kategória jelenlétét és a fejét csóválva állapítja meg, hogy többet nem megy ilyen helyre. Valahol az általam felállított kategóriák között mozognak az olyan perverzek (nem feltétlenül szexuálisan értve), akik nem élhetik ki magukat az életben, nem adhatják önmagukat különböző okok miatt.

Ha már ott voltam gondoltam próbálok ismerkedni. 49 nőnek írtam. 21 válaszolt. 2 fiú volt és meleg, a női nevet csaliként használták. 10 a "szia" után nem volt képes többet írni. 6-nak én nem voltam hajlandó egy idő után válaszolni. Egy lány volt akivel elbeszélgettünk pár órát. Mindenféle értelmes és érdekes témáról. Aztán a képcsere után ő is lelépett. Azt hiszem ez se nagyon jött össze.  

Szólj hozzá!

Címkék: chat


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr49115082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása