FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2007.06.25. 13:24 P.

Szigorlat? Pipa!

Örülök, hogy egyre többen olvasgatjátok az írásomat. Félreértés ne essék. Nem vagyok depressziós, se szuicid hajlamom nincsen. Egyszerűen csak megpróbálom reálisan szemlélni ezt a taknyot amiben élünk... Objektivitást nem tudok ígérni, hiszen Weber is megmondta, hogy az ember nem tud objektíven szemlélni.

Voltam ma szigorlatozni. Összemakogtam valahogy egy elégségest, úgyhogy ez is letudva. Röhely ez az egész. Egyes ismerőseim -más egyetemeken- a seggüket széttanulják, hogy meglegyen a szigorlatuk. Én meg pár óra tanulással abszolválom. Hol itt az igazság? Ez is ugyanolyan, mint az egész világunk: SZARFOS!

Megy a tévében az Idétlen időkig című műalkotást. Már láttam párszor, de még mindig jókat tudok derülni rajta. Érdekes lehet úgy ébredni minden reggel, hogy tudod mi fog történni a nap folyamán. És érdekes lehet úgy cselekedni, hogy tudod nincs következménye.

 

Ezt azért még mindenkinek ajánlanám figyelmébe:

http://index.hu/homar/media/rebusz_rap.mp3  

 (forrás: http://homar.blog.hu/)

 

Ma elmaradt az anyázás. Majd estefele bepótolom.

4 komment

Címkék: blog magyar love depresszió egyetem homár rap legjobb céges anyázás pipa szigorlat beugatás idétlen időkig weber objektivitás kettes szuicid rébusz


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr39105478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Purple. 2007.06.25. 16:05:02

Én is szoktam néha gondolkozni: lehet hogy nem igazságos az élet. Már csak azért sem, mert a szaktársaim mesélik a hajnalig tartó tanulásokat, én meg egyszer (jobb esetben végig) elolvasom a tanulnivalót, és legrosszabb esetben hármassal zárom a vizsgát. De szemét vagyok...

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2007.06.25. 18:31:58

Mondjuk ez nagyon szak és ember függő is.
Én amikor elkezdtem ezt az egyetemet, akkor az egyik évfolyamtársam csak azért felvett MSN-re, hogy elküldhessen a picsába amiért jobb jegyet szereztem nála, pedig ő mennyit tanult...

czombi · http://mivan? 2007.06.26. 01:46:17

LOL.forever elte, NT keresztféléves csapatmorál b@2meg...

Gecc 2007.06.26. 12:42:03

Punxsutawney Phil! Faja! :-D
süti beállítások módosítása