FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2010.03.11. 00:25 P.

Direkt marketing

Figyi, nem hagytam nálad a kártyás mobilinternetemet? Fekete, és rá van írva, hogy djuice. Még van rajta 5 rugó, de sehol sem találom! :( osms.hu

 

Ezt az smst kaptam ma délelőtt 11 óra 10 perckor a +36 20 391 08 60-as számról. Egyből megpróbáltam felhívni, ki is csörgött, de nem vette fel senki. Természetesen vágtam egy wtf fejet (o_0), és mivel pont gép előtt voltam beírtam a böngészőbe, hogy "osms.hu". Mikor az smst megkaptam még azt hittem, hogy ez valami új online sms honlap, mint amilyen a 777sms volt régebben, de ez a honlap fogadott:

 

 

Két dolog merült fel bennem.

1: ha ezt valakinek a barátja/barátnője olvassa arra rámehet a kapcsolat. Az más dolog, hogy akinek ilyen nyomorék barátja/barátnője van, hogy egy sms miatt berág, az magára vessen, de úgy gondolom, hogy egy normális kapcsolatban is jöhet rosszkor egy ilyen sms. Főleg, hogy az embernek az az első gondolata, hogy a cuccot az sms író az éjjel hagyta el. Ráadásul nálam. Azanyád!

2: ha valami vicces kedvű direktmarketinges mégis felvette volna a telefont, akkor az az én számlámra ment volna, és hát nem azért a 10 forintért, de rohadjon meg az Optimusz.

 

Szóval vicces dolog ez a gerillakampánykodás, meg direktbe marketingelés, de az a sanda gyanúm, hogy ezt a kampányt valami gyökér bölcsész találta ki, aki két szeminárium között éhbérért rabszolgásdit játszik ennek a fasz cégnek. Ha tévedek, és e mögött komoly marketing szakemberek vannak, az elég nagy szégyen.

 

5 komment

Címkék: marketing direkt optimusz osms.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr491830284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esztibeszti 2010.03.11. 12:57:34

Én 1 az 1-ben ugyanígy jártam tegnap. Én sem értettem, én is webes sms-küldő felületre gyanakodtam, én is megpróbáltam visszahívni, én is sikertelenül. Aztán kaptam egy "bocs, nehari, félrement az sms" szövegű üzit. Csatlakozom a "kapja be az Optimusz"-hoz! :)

ferikruger (törölt) · http://webkukkolo.blog.hu 2010.03.17. 18:37:57

OK. De gondolj bele mennyit ért az az sms a megrendelőnek.
1. a szöveg zseniálisan jó, hiszen reakciókat vált ki.
2. Az egésznek van értelme, hiszen felháborodtál és írtál róla egy cikket --> reklámozod te magad!
3. A 3 szó ami megmarad a fejedben erről: mobilnet, 5000 forint és djuice :) Ez a márka építés, ami ráadásul összeköti a márkanevet egy termékkel!

Mint azt írtam: zseniális :)
Ja. És ha a te reklámod lenne, akkor vigyorognál most a saját írásodon, hogy "hehe köszi az ingyér reklámot" :)

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2010.03.19. 00:34:55

@ferikruger: Bennem egy szó marad meg a "kampány" kapcsán: Primitív.
Primitív kampány, primitív cég, primitív termék. Ha ez volt a Pannon célja, akkor elérte. Gratulálok nekik, tényleg zsenik.

nagymedve22 2010.03.22. 22:56:58

Én is megkaptam az SMS-t, nem értettem, hogy kia f**sz küld ilyet, ki hagyta nálam a mobilinternetjét. Nem foglalkoztam vele addi, amig meg nem jött a "bocs,rossz szamra ment. Ne hari." üzi. kkor elolvastam mégegyszer az első SMSt és :
1.- megmaradt bennem az 5000 Ft és ekkor tudatosult a Djuice
2.- Ferikrugerhez csatlakozom, hogy zsenialis üzenet volt, mert márkaépítésnek megmaradt bennem az előző két szó, amire a büdös életbe nem figyeltem volna fel máskép.
3.- Reakciót váltott ki, amiről most írunk, írtál. Elérte a célját a Pannon.

◄ViZion 2010.04.24. 21:35:04

Ezt hívják kontraproduktív marketingnek: megmarad benned, és ha meglátod a tévében, köpsz egyet...
süti beállítások módosítása