FASZKIVAN!

Életképek, fényképek, arcok, harcok. Minőségi szórakoztatás sűrűn frissülő tartalommal.

Okosságok

Magyar Blogok
Site Meter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAVIGÁCIÓ

2009.03.19. 17:59 P.

Kicsit másképp...

"...........Nincs munkaviszonyom, nem vagyok dicsak és nem hordok 120
 grammnál könnyebb aranyláncot. A világ egyik legegyszerűbb és
 legprimitívebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül csak a megyénkben
félmillióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: "kandesz rakló".
 Magyarnak hisznek, ha külföldre megyek és nagyon örülök, hogy a magyar
 politika összekeveri az igazságszolgáltatást a rasszizmussal. Büszkén
 gondolok anyámra, mindkét apámra és a tizennégy különböző vezetéknevű
 féltestvéremre. Nem szeretem a Magyar Gárdát, a rosszul helyszínelő
 rendőröket és az olaszliszkai sofőröket. Itt élek Európa szívében, mégis
 azt mondják, nem vagyok idevaló. Enyingen mi vagyunk a császárok, és
 igenis
 nálunk vannak Európa legterrorizálhatóbb magyarjai. Magyarország, én
 benépesítelek!......"

Kösz Gergőnek!

Szerintünk: (0/5)
Szerinted: (4,3/5)

7 komment

Címkék: másképp kicsit sörreklám


A bejegyzés trackback címe:

https://faszkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr791012418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alízka (törölt) 2009.03.19. 19:01:34

Rockinformer csak annyit tudott mondani, hogy húúúú bazdmeg, meg, hogy ez nagyon dúúúúrva, amikor ezt elolvasta, én meg egyenesen semmit nem akarok erre mondani, mert azt erősen moderálni való lenne!!!
In flames-t hallgatunk mostan, aztán kimegyünk lövöldözni!!!

ÁRONKA 2009.03.19. 19:36:27

Valami jót is hallgassatok már

alízka (törölt) 2009.03.19. 19:43:03

@ÁRONKA: mégis mit???
Ne idegesíts!!! Most nagyon fel vagyok baszódva! Hallgattam amúgy mesügét, nem rossz, nem rossz...
Talán túl szinfónikus az In flames neked?

ÁRONKA 2009.03.20. 00:05:37

Nem túl szinfonikus, túl kommersz inkább :) Túl egyhangú, gyanúsan közepes. Textures? Gojira? Behemoth? Hajrá

Gecc 2009.03.20. 11:07:35

:-D
A mondanivalojaval ugyan nem ertek egyet, de ettol fuggetlenul igen vicces.

Kornel006 2009.03.20. 20:45:41

Ez érdekes h nem is téma hanem zene... Am sztem kajak jo lett meg am minket nem fognak benépesíteni... :)

Nikki_ 2009.03.24. 19:15:08

Én nem akarok senkit megbántani, de ez a bejegyzés szerintem egy pettyet szánalmas.... :/
süti beállítások módosítása